Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
20km Hofman som var i helgen... HELT UNDERBART (igen)!
i år blev det över 900 pers (dubblat varje år)

Ett litet urval från kameran (som knappt överlevde sitt andra Hofman-event hehe)

254058_2026731064615_1134185558_2427426_4409833_n.jpg

Jag skulle ha behövt en större reklamskylt om jag hade varit med...

Blev det inte jobbigt att hålla upp skylten medans man kissade, och vart förvarar man den medans man promenixar?

Hade tjejerna också skyltar?

Frågorna är många... Skål!

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Det kom en cool katt inatt när jag var ute och jobbade, väldigt kelig och pratglad.
När jag öppnade dörren för att kliva in så skyndade han sig in för att följa med!

rtqre1.jpg

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Det kom en cool katt inatt när jag var ute och jobbade, väldigt kelig och pratglad.
När jag öppnade dörren för att kliva in så skyndade han sig in för att följa med!

]

Vad jobbar man med om man är ute på nätterna och kör en skurkbuss?

Okej...när ska jag flytta in!?? :tungan

Västkusten ÄR fint. När det är sol.!! Kanske annars oxå, men när man inte bor där för jämnan vill man gärna ha sol istället för snålblåst och regn.

Skall bara kolla förrådet på flaskor med najad kork, tror det är nere på ett fåtal är jag rädd.

Återkommer när källlaren är påfylld.

Men visst fasen har vi fint, problemet är att resten av sverige börjar fatta det och vi överöses med badj... gäster i allt ökande takt.

Vet du föresten skillnaden på en badgäst och en badjävel?

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vad jobbar man med om man är ute på nätterna och kör en skurkbuss?

Väktare som kör omkring i en Peugeot Partner/Renault Kangoo ser det ut som...

Jag hade visst knappat några siffror fel på senaste banköverföringen till mitt lönekonto så nu hade jag jettemycke pengar kvar på kontot trots alla utgifter. Inte lika glad när jag insåg mitt misstag men jag fick vara glad en stund åtminstone :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Väktare som kör omkring i en Peugeot Partner/Renault Kangoo ser det ut som...

Jag hade visst knappat några siffror fel på senaste banköverföringen till mitt lönekonto så nu hade jag jettemycke pengar kvar på kontot trots alla utgifter. Inte lika glad när jag insåg mitt misstag men jag fick vara glad en stund åtminstone :)

Då är vi två.

Tyckte jag hade för mycklet på kontot jag med denna månaden..

Idag fick jag påminnelse på hyran :3freak:lol

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Beeevbäaren ringde och berättade att han kommer med paket =D

Mina nya byxor till stället. GÖÖT

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Suverän vecka! Igår bra feedback på arbete jag utfört, idag besked om att kontrakt förlängs, jag e bränd som en pepparkaka o njuter av värmen o snart har jag min efterlängtade semester!

:yoparty O kommer skatteåterbäringen i veckan så ska jag ut o festa o bju alla jag känner på :öl

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Beeevbäaren ringde och berättade att han kommer med paket =D

Mina nya byxor till stället. GÖÖT

Måste bara säga att du ser för söt ut i den där hatten :hihi

Han :va kelig o pratglad låter mer som en hon..

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Pyts!
Alla våra honkatter har varit asociala argbiggor som bara är ute och dödar saker 24/7.

Grabbarna har legat hemma och degat i soffan och låtit som ett billarm så fort de är sugen på något.
Både kastrerade och okastrerade.

Hmm, de påminner om ett annat djur :va :D

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Sjukskrivningen förlängd till den 23:e
Min sjukt sarkastiska läkare
"-This will make you the big man on the next bondage meetup"
"try these painkillers and let me know how they make you feel in 20 minutes"
"-So if you spot me surfing down the hall on a stretcher, you won´t give me anymore?" "-that or if i see you chatting up the vendingmachine..."

Tramadol och infected mushroom får mig att nästan inte tänka på att jag inte får åka hoj på 2 månader..

Alter ego

Busgrabb
Gick med
15 Jul 2009
Hoj
Monster 1100 -09
Väckte det habegär? Har du råd? Om inte: Infann sig ångest och planer på att sälja din kropp för att få råd? :D

Det var första gången jag körde en skrevraket så Ninjan kändes mest ovant spännande. Tror inte att kroppen skulle tycka om någon längre tur på den. Och i ärlighetens namn så skulle jag aldrig kunna göra den rättvisa/köra den för vad den är. Men visst var det kul, det var det.

Diaveln däremot...ujujuj. Kollade efter en lämplig hoj att efterträda min lilla plastmoppe när handlaren kom fram och frågade ifall jag ville testa besten från söder. Har haft ögonen på den tidigare (på ett pojkdrömmande sätt) och visste att jag skulle ångra mig ifall jag ödmjukt fegade ur, så det var bara att nervöst sätta sig på den och starta upp. Döm om min förvåning när jag rullade iväg och den visade sig vara väldigt lätthanterlig! Banne mig nästan mer så än Er6:an (aka: "den perfekta nybörjarhojen"). Vem kunde ana't? ¯\_(ツ)_/¯

När jag sedan kom ut från stan och vred på rullen så kunde jag inte hålla mig från skratt. Vilken känsla.
Bekväm - CHECK
Kraftfull - CHECK
Lätthanterlig - CHECK
Sepesnygg - CHECK (men visst finns det detaljer som sticker i ögonen..borstad plast?)

Pengarna finns men förnuftet säger ifrån. Känns ganska dumt att som arbetslös byta in en helt ok hoj (det är ju inget fel på plastmoppen...egentligen) och nästan länsa bankkontot bara för att man är sugen på något annat. Det går nog att ha riktigt kul på en Superduke R också. Förmodligen mer så. Eller varför inte den vettigare brodern SMT. Jag kör ju mestadels lite längre turer. Kanske upp till fjällen för att fiska och så. Då är ju en (bus)touring med några väskor perfekt.

Men dom är ingen Diavel.

Jag skulle aldrig ha tackat ja till den där provturen. :(

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM