Vad fick dig att le idag?

Sideburn80

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2008
Hoj
Suzuki GSXR 750 -04, och två gamla qvarnor. Highlander´n såld :(
Duschade av svetten nu på eftermiddan efter att ha solat på balkongen. Va så skitvarmt i lägenheten att jag sen bara drog på mig trosor och en rätt genomskinlig skjorta som jag bara knäppte med två knappar i mitten. Luftigt, somrigt och skönt!:tummenupp

Plötsligt ringer det på dörren och jag blir så knäppstressad att jag bara ränner runt planlöst i lägenheten efter nåt mer att sätta på mig. Hittar t.o.m. in i garderoben, men nåt mer plagg blev det inte.

Tänker att stackarn inte ska behöva vänta hur länge som helst utan gläntar på dörren och lutar mig ut. Vill ju liksom gömma mig lite bakom dörren, halvnaken som jag är. Va en granne som undrade om vattnet krånglade hos mig också (brunt vatten och luft i ledningarna så man fick spola en stund). Han glodde jättekonstigt på mig medan vi pratade och backade mot sin dörr.

Inte förrän efteråt insåg jag att det inte räcker med bara en hand att både hålla igen en skjorta samt skyla rattarna med. De hängde fram och visade sig på ett eller annat sätt hur jag än gjorde ju!:tuttar

Fan, ibland undrar jag hur jag är funtad egentligen. :rolleyes: :hihi
Detta inlägg fick mig att le, kan se framför mig hur dom hänger som du skrev, haha... :D

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Hoj
Vakum
Idag är jag verkligen glad för jag har gjort:
3 veckors teori + uppkörning + praktik och blivit antagen till utbildning för C-kort, ADR, Truck, YKB.
Så nu väntar 17 veckor utbildning.

Ja jag har varit arbetslös länge nu och verkligen ruttnat totalt.
Antingen för gammal eller för överkvalificerad.
Men efter denna utbildning så är man i princip garanterad arbete.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
3 veckors teori + uppkörning + praktik och blivit antagen till utbildning för C-kort, ADR, Truck, YKB.

Gött att höra. Det e för jävla tråkigt att va arbetslös.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Snackade nyss med rekryteraren angående jobbet som jag skrev här om förut. Var på intervju förra veckan och vi skulle höras mer denna vecka. Hade inte hört något så jag ringde upp henne och hon ursäktade sig så hemskt mycket att hon inte hade hört av sig.
IAF, hon sade att jag var fortfarande med i rullorna för jobbet. Det är jag och en till som det står mellan och om jag förstod henne rätt så har dom bara ett namn på den andra personen och vet inte om han är intresserad av tjänsten.
Hon sade också att hon tyckte att jag skulle passa perfekt för tjänsten och tyckte att jag skulle få ett jobb på företagets huvudkontor istället för det som dom sökte upp mig för :D

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Ge mig 10k så kan jag köpa en hoj till :Bugar

Gott.

Om inte jag hittar jobb.
Eller ja, ett jobb som är mer än 2 dagar (Fick en tvådagars anställning denna vecka :yoparty)
Så hoppas jag att jag får utbilda mig till Licenssvetsare :tummenupp

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Den här tjejen?

Hon gillar verkligen, verkligen katter. Alltså verkligen! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]mTTwcCVajAc&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Nej nej nej... det kan inte vara sant. Hon kommer från Sverige! Att dömma från ett annat klipp vid namn "Vlog home from Stockholm"

Men kanske inte så konstigt. :va

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag fick 1000:- fråb min praktikplats idag när jag slutade, och min fd granne addade mig på fb och skrev att de saknade mig, för jag var mycket bättre än den nya grannen :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag fick 1000:- från min praktikplats idag när jag slutade, och min fd granne addade mig på fb och skrev att de saknade mig, för jag var mycket bättre än den nya grannen :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag blir glad när jag från huvudet ritar/snickrar saker och att de sedan blir lika bra som jag trott. Gjorde ett nytt matbord idag, lite rustikt och grovt. Ska målas Stockholms-vitt och sedan ska det vara stolar av valnöt till.
Jevligt nöjd :tummenupp Och glad förstås!

Bifogat

• 20110701548.jpg
    20110701548.jpg
    240.8 KB · Visningar: 88
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS