Vad fick dig att le idag?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Fyra dagars roadtrip till Tyskland med två av mina bästa polare, bl.a. blåst runt Nürburgring Nordschleife med polarens Renault Megane RS (230 eller 250 hästar, duger gott och väl).

Besökt Bochenwald, vilket var både ordentligt hemskt men samtidigt fascinerande (kärnan i nazisternas system för arbets- och dödsläger)

och hakat på en svensexa i Bremen och festat loss på en festival där (av ren slump).

Tillbaka i Sverige nu och chillar med flickvännen i jkpg, glider runt på varsin longboard och bara njuter av lugnet och livet.

R5+1

Guest
Redigt nöjd över att det gick att spänna kedjan ytterligare!
Åker mot Kemora på lördag och skulle högst troligt fått springa benen av mig om jag hade behövt byta drivpaket innan, om ens det hade hjälpt! För de hade aldrig godkänt min slappa kedja för 4 dagars bankörning och att få hem ett nytt drivpaket samt byta hade säkert tagit för lång tid.
Så jag säger bara Puh!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fruktsallad och kaffe med en av tjejerna som jobbar i samma fastighet. Satt i en halvtimme i solen. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den lite udda växeln hos däckfirman jag ringde nyss.
Först verkade den hålla på och byta mellan olika telefoner under tiden jag stod i kö, sedan började den avbryta kömeddelandet mitt i... Och helt plötsligt blev jag inkopplad på ett pågående samtal, där jag bara hörde den ena parten.
Inte helt hundra den där växeln. >.<
Men det var iaf hyfsat billigt.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Folk som är så inbitna KNIX-kursare så dom kallar gocartbanor "banor" och vanliga racingbanor "storbanor".

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Folk som är så inbitna KNIX-kursare så dom kallar gocartbanor "banor" och vanliga racingbanor "storbanor".

Typ som på jobbet kallar de "den stora" och "den lilla" grästrimmern.

Båda funkar precis lika bra till det företaget har de för.

Kanske fastnade på bild med Google maps :yoparty

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Är inte "storbana" ett vedertaget begrepp hos SMC?

/SwePace, inbiten på KNIX. För han har inte råd att ränna runt på större banor i samma utsträckning.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Var ute på en härlig kvällsrepa. På vägen hem åker jag litet omvägar då det var hysteriskt skönt väder så jag hamnade i utkanten på stan. Låg och cruisade hemåt med en hastighet som hade kostat många tusen och tappat körkort vid kontakt med polisen. Plötsligt fångar något mitt intresse i backspegeln och upptäcker blinkande lampor i blå färg i fronten på en svart Volvo V70 som ligger ända upp i röven på mig. Första tanken blir; "Shit, hur länge har dom legat bakom" tätt följt av andra tanken; "Där rök det körkortet". Svänger av med tungt hjärta varpå Harry Haffa drar järnet förbi mig och sekunden senare kommer ytterligare en blå-vit bil med lampor på taket farande i samma riktning. Här nånstans inser jag att det inte var min tur riktigt än. Lättnaden är total!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Var ute på en härlig kvällsrepa. På vägen hem åker jag litet omvägar då det var hysteriskt skönt väder så jag hamnade i utkanten på stan. Låg och cruisade hemåt med en hastighet som hade kostat många tusen och tappat körkort vid kontakt med polisen. Plötsligt fångar något mitt intresse i backspegeln och upptäcker blinkande lampor i blå färg i fronten på en svart Volvo V70 som ligger ända upp i röven på mig. Första tanken blir; "Shit, hur länge har dom legat bakom" tätt följt av andra tanken; "Där rök det körkortet". Svänger av med tungt hjärta varpå Harry Haffa drar järnet förbi mig och sekunden senare kommer ytterligare en blå-vit bil med lampor på taket farande i samma riktning. Här nånstans inser jag att det inte var min tur riktigt än. Lättnaden är total!

Råkat ut för det med :D

Fy fan vad läbbigt det är haha

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
CBR600
Polaren har köpt en Yamaha 426 cross... han är rädd för hojjen då han bara kört Suzuki TS125 innan... han skulle hoppa lätt idag med 426:an... O var "nära" att slå runt men redde ut det, gav ett härligt garv kan jag säga

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Det sägs att polisen är så traditionell och konservativ av sig men nu ska de testa något nytt. Förslag på hur de ska gå tillväga med att minska antalet ouppklarade mord.

mordtips.jpg

Och såhär ser det ut i verkligheten.

mordtipsbilen.jpg

Tja, varför inte.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS