Vad fick dig att le idag?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Går och läger mig 07:30 ställer klockan på 10 för att flytta bilen (finns inga friaplatser innan 09 och 10 går tiden ut där jag står)

Sover över klockan och vaknar 12, kubbar ner mot bilen ser att bilar fått p-bot går igenom i huvudet om jag ska sälja soffan eller sängen för att betala, kommer fram och upptäcker att jag inte fått nån bot :D fyfan vilken lättnad
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Grattis. :)

Går och läger mig 07:30 ställer klockan på 10 för att flytta bilen (finns inga friaplatser innan 09 och 10 går tiden ut där jag står)

Sover över klockan och vaknar 12, kubbar ner mot bilen ser att bilar fått p-bot går igenom i huvudet om jag ska sälja soffan eller sängen för att betala, kommer fram och upptäcker att jag inte fått nån bot :D fyfan vilken lättnad

Grattis till dig med. ;)
 
Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Idag ler jag åt/med mina underbara syskon!
Fick meddelande av syrran att hon precis kommit fram till New York och skulle ut på stan där.
Brorsan kom dessvärre inte in på den utbildning han helst skulle vilja gå (men står på reserven) och då tröstköper (antar jag) han två klassiska Kawasaki tvåtaktstripplar. (ett sunt beteende inte alls ärvt från storebror)
Älskar mina syskon!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Idag var dagen då jag skulle köra upp för C-kort. Det var rätt så nervöst. Fan, just uppkörningar blir man inte så tuff av. Brukar inte vara så darrig annars även om det gäller tal eller nya stora saker. Men just detta....

Jaja, skiten gick bra och jag är nu godkänd.

Redan imorrn har jag fått mitt första köruppdrag. Testa hand/parkeringsbroms på en lastbil som är under utveckling :)
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Var på bilprovningen och bullermätte hojen inför morgondagens bankörning.

122 Db med Db-killer vid någonstans mitt i registret.

Mätaren slocknade på maxvarv.

HMM, tror det blir original
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ledig! :yoparty

Nu skare bli hoj, sprit & brudar för hela slanten! :slicka

Fasen vad fint med långhelg! :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Delen till hojen dök tydligen upp hos mina föräldrar idag, tjoho! Då kan jag stanna till där på vägen upp till stockholm och byta ut den hemmabyggda klumpen mot en riktig del. ;)
visabild.php
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Delen till hojen dök tydligen upp hos mina föräldrar idag, tjoho! Då kan jag stanna till där på vägen upp till stockholm och byta ut den hemmabyggda klumpen mot en riktig del. ;)
visabild.php


Den där ser ut som den är tillsnickrad av en blind och leprasjuk äldre dam som kört 220-voltsvetsen på 110 volt.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den där ser ut som den är tillsnickrad av en blind och leprasjuk äldre dam som kört 220-voltsvetsen på 110 volt.

Funktion före form. :) Den skulle bara sitta där så jag kunde ta mig de 25 milen hem från platsen där jag la hojen.
Och jag skulle väl snarare säga att det är någon ork/steampunk/ratbike crossover.

Plus att jag är fan programmerare! Svetsning är inget jag sysslar med i min vardag, så att skiten ens håller ihop är en seger. ;)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top