Vad fick dig att le idag?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
2½ tills helvetet är över och man kan tänka på annat som får hjärnan att ruttna ihop.
Och jag menar detta i allt mitt bästa försök att låta positiv.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ojoj! :) Du är mer än välkommer ner hit och baka lite, upp till bevis hehe! :tummenupp

Du kan vara glad att ha dina bakverk för dig själv, och småskratta över att kollegorna är så himmla fega?! Låter bra tycker jag :D :yoparty

Ska bli intressant sen idag och se om mina fd. kollegor vågar smaka på kanelbullarna dock, med tanke på hur köket såg ut efteråt måste dom ha blivit bra :banana haha

Hum. Missade det här. :) Men jag kan mycket väl bara spontant dyka upp om folk säger sånt där. Den här helgen är jag dock jävligt strandsatt. Hah, men om det helt plötsligt dyker upp en stor, långhårig klantkluns som ger dig en påse bullar och sedan går så var det jag. ;)

Snarret

Guest
Hum. Missade det här. :) Men jag kan mycket väl bara spontant dyka upp om folk säger sånt där. Den här helgen är jag dock jävligt strandsatt. Hah, men om det helt plötsligt dyker upp en stor, långhårig klantkluns som ger dig en påse bullar och sedan går så var det jag. ;)

(Jag vill också ha bullar!)

Ikväll ler jag åt fina vääädreeeeet, och en bra skoldag! :)

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak

Men spontana resor är oftast (läst alltid) bäst :tummenupp

Hörrududu :ajjabajja ! Ingen som kommer bankandes på min dörr får gå innan dom fått minst 2 koppar kaffe (eller te om de nu e sånna :p)
Bara så du vet :tungan hehe

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Att man har vänner som ställer upp när det krisar:krama

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Solen skiner, en unge utlejd till barnvakt 2 timmar, slänger upp den andra på pallen för lite stillsamt njutningsåka, morsa på hoj när det funkar! Love that shit :2cool

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ska till polaren och kika på hans nyköpta R6a, torrbryta litet på den (Banhoj, får inte ta ut den i trafiken för honom :( ) och sen bär det av till Skokloster för fika. Troligtvis sista turen som inte bär av till varken verkstad, tvätthall eller garage.

Vi är ju som våra mormödrar, träffas med jämna mellanrum för att dricka kaffe och prata om ditt och datt. Skillnaden är att vårat kafferep är ambulerande. :)

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
På måndag börjar jag en utbildning :D. Gått omkring arbetslös nu i 6-7 veckor så ska bli skönt att göra någonting vettigt, eller jag hoppas IAF att det är vettigt :D

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Var ute och körde Lamborghini LP560-4 idag och fick ett riktigt kul "race" med en svart zx10r?? på nynäsvägen. Det fick mig att le, tror killen på hojen hade det ganska så trevligt också.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Gick en promenad tidigt imorse å de va så stjärnklart så ja la mej på ett berg å bara tittade upp i skyn... 5 stjärnfall samt nåt skrot som högst troligt tog sej in i vår atmosfär då de verkade som de brann upp väldigt nära... Hur som helst så log ja för de va verkligen vackert å gav ett lugn...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Wheelade. :)

Inte så högt eller långt. Men jag wheelade...

Samt att jag är hemma med hel kropp och hoj efter en 20-milatur innehållande virriga bilister, motljus och okända vägar.

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    192.9 KB · Visningar: 67
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Körde lite hoj idag.

Började med att packa-om LJUD-dämparen och monterade den och sen bytte jag lite bränsleslang.

Efter det så blev det en tur och oj vad kul det var :tummenupp

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Sitter och kikar på Emergency Bikers när dom visar upp en BMW K1200S och har maskerat emblemet, fastän dom ändå nämner BMW. :facepalm

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Turen på hojen idag, trots att jag egentligen måste kunna svara på samtal i telefonjäveln.

Blev en tur till systemet för att köpa alkoholfri öl, sedan lite tilltugg på intilliggande ica. Därefter i med skiten i ryggsäcken och ut i skogen och leta reda på en tom gräsplätt med sol sedan njuta av vad som antagligen är den sista varma och soliga helgen på året.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Turen på hojen idag, trots att jag egentligen måste kunna svara på samtal i telefonjäveln.

Blev en tur till systemet för att köpa alkoholfri öl, sedan lite tilltugg på intilliggande ica. Därefter i med skiten i ryggsäcken och ut i skogen och leta reda på en tom gräsplätt med sol sedan njuta av vad som antagligen är den sista varma och soliga helgen på året.

Alkoholfri öl?
Iväg till ghejgrejtråden med dig.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S