Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kommit upp över kroppsvikten i både knäböj och marklyft nu. Och ska höja knäböj igen nästa pass. Börjar ta sig. Nu är det bara bänkpress som ska börja röra på sig igen.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vet inte om jag ska le eller inte, men jag har sökt nytt jobb.
Som jag har utbildningen de söker för.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Såna där tråkningar fick jag utstå tills alldeles nyligen då jag köpte ny (smart)lur... Numera består mina problem av att aset jävlas och att batteritiden suger, det var då fan att den gamla skulle gå sönder:huvet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den androiden jag haft absolut minst besvär med har konstigt nog varit min Xperia Play. Den funkar, har 2-3 dygns batteritid vid normal användning...
SE verkar ha tagit sig i kragen. \o/

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Den androiden jag haft absolut minst besvär med har konstigt nog varit min Xperia Play. Den funkar, har 2-3 dygns batteritid vid normal användning...

Är det den du skriver från?

Är det den du skriver från?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Testade lira med en liten troll-tjej idag. Hon ville ha komp. Hon får alla hon träffar att le, på ett bra sätt som inte lämnar utrymme för obskyra tolkningar. Cool pipa!:)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Grattis Izah!

Själv ler jag åt väderrapporten "kan bli uppåt 12-14 grader och sol på lördag" YES!!!! Hoj hoj... whohooo... :D :D :D
Sen ler jag åt att jag lyckades jogga 4 av de 6 km på min runda ikväll. Har inte sprungit ett steg på 22 år, började i mitten av augusti med intervalljogging...nu över 4 km... på 2 månader! Kul som satan :D Ligger i sängen med ett galet leende på läpparna... 4 km .. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag har ett jobb på gång som jag inte har minsta utbildning för.
Headhuntad på ryktet.
Spännande.

Alltid kul när jobben söker upp en och inte tvärtom:D
Polaren messade för en månad sen och undrade om det var ok ifall hans chef fick intervjua mig angående extrajobb. Ombads komma in för intervju och överlämnande av CV en halv vecka senare, och dagen efter det var man anställd på deltid:tummenupp :D

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Sitter och översätter en anonym anmälan på jobbet, herre jeflar vilka bittra avundsjuka människor det finns!!!

Näää, jag ler inte jag skrattar högt!!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...