Vad fick dig att le idag?

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag har åkt på konferens i två dagar.... PÅ HOJ :banana

Fi faan va gött det var i morse att glida fram denna strålande morgon ut i stockholms skärgård och mötte inte mindre än 7 hojar :banana jag är ingen morgon människa men idag var en strålande underbar start på dagen som gav mig ett stort fånigt leende hela dagen.
Konferens.jpg

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
friday-original%20(1).jpg

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vår äldsta sket på toa för första gången idag. Ni som är föräldrar fattar vilken grej det är! :yoparty

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Salt eller söt lakritssmak? :rolleyes:

Saltlakrits i mitten, tyvärr är det en massa vanlijkräm intryckt mellan kakhalvorna vilket gör att hela skiten smakar söt kaka med ton av lakrits i bakgrunden. Skulle ha varit tvärtom. Det får bli till att handla hem Starwarsglassen idag istället, där är lakritsen rejäl!

50016_starwars_new_medium.jpg

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Hissen på jobbet är färdiginstallerad! Inget mer flås och stånk tre trappor i skinnställ om morgonarna... :banana

Saltlakrits i mitten, tyvärr är det en massa vanlijkräm intryckt mellan kakhalvorna vilket gör att hela skiten smakar söt kaka med ton av lakrits i bakgrunden. Skulle ha varit tvärtom. Det får bli till att handla hem Starwarsglassen idag istället, där är lakritsen rejäl!

Jag är laktosintolerant. Men tanken är god. ;-)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
SMSet som sa att batteriladdaren hade kommit fram. :D Nu jävlar ska hojbatteriet laddas. Stack hem från jobbet vid 13 bara för att jag har sån jävla hojabstinens.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Fick ledigt från jobbet :)
Så nu planeras det för skidåkning :yoparty

Fan va gött!

Var iväg i Sälen förra veckan, riktigt härligt, speciellt med tanke på att jag för fyra veckor sedan började på ett nytt jobb.
Inte alla chefer som tillåter en att jobba tre veckor och sedan få en vecka ledigt :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att två företag slåss om mig gällande sommarvik. De kan gott slåss ett tag till! :hihi

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Slutade jobba kl 13 idag. Cyklade hem och satte mig i soffan och funderade. Ska jag? Nja det e lite kallt. Men det hade varit trevligt. Klart som fan jag ska! På med nya stället, nya handskarna och nya stövlarna. Fan va snygg man e. Startade hojen och körde runt lite lugnt runt stan bara för att känna på allt. Log från öra till öra hela tiden. :banana :banana :banana Sen jag tog tungt kort har jag kört med tygställ, men nu har jag skinnställ. Det var över 20 år sen sist. En jävla skillnad i känsla. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati