Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Haha, då hade vi verkligen kört av vägen :D För jag kan köra och irritera sambon samtidigt, men att ge honom en blowjob medans jag kör är lite overkill :rofl

Vad falls!? En man som låter kvinnan framföra automobilen? Skamligt helt enkelt, männen äro icke vad de har varit :mattias

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fick äntligen batteriet tillräckligt laddat för att starta hojen.
Och jag bestämde mig för att köra liten sväng...
Total jävla lycka.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
E den 4 gånger så bra som den gamla? :D

Hmm.. Det är lite svårt att kvantifiera. ;) Jag har ju trots allt inte vant mig vid växlarna än, eller att den är lite annorlunda att ta kurvor med.
Men när man vrider på så är det mer än 4 ggr så bra. ;)

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Fan va gött!

Var iväg i Sälen förra veckan, riktigt härligt, speciellt med tanke på att jag för fyra veckor sedan började på ett nytt jobb.
Inte alla chefer som tillåter en att jobba tre veckor och sedan få en vecka ledigt :)

Ja, det är något spec. med sorbetåkning :D Blir inte lika seriöst. Samt att brännan brukar bli bra.
Frågan är om man verkligen vill stå i ankarlift i 10-dagar i rad :va (Finns ingen sittlift där vi har stugan.)

Edit: Fel fel...

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fi fan asså - bortgjord :crash

Var ute på lite frilufstlivlöpning slagga under bar himmer - låg o slagga under bar himmel på eftermiddagen.

Vaknar till av att nån bara gick förbi - helt vilsen vakna jag upp och bara kläckte ur mig så där med mörk myndig hemsk jävla röst "Va i helvette - vet din morsa om vad du gjort"

Stod en vanlig snubbe där bara helt jävla loost:3freak

:rofl

Letar efter enkelbiljet till cocosöarna...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
the_best_engine_in_the_world.jpg

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Ska till och skicka in min CV till IT-Resurs som är i Dublin och raggar hem folk till Sverige.

Egentligen vill jag inte flytta hem till Sverige, då jag inte har mitt fulla MC-kort än, och ärligt talat inte har en susning om boende etc etc...

Men lever man inte så... ptjaa.

Och jag saknar Svensk mat och Svensk sommar.
Så ikväll blir det att gå och säga hej till repparna (en av dom är en gammal kollega för övrigt) och få gratis öl och snacks. :D

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Sms från Telia att jag bör ladda mitt kontantkort för att behålla det låga minutpriset.Fick samma för ca 1 månad sen och samma för kanske 2 månader fast jag inte laddat sen i Höstas nångång

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Vad falls!? En man som låter kvinnan framföra automobilen? Skamligt helt enkelt, männen äro icke vad de har varit :mattias

Hehe, hur kunde jag så enkelt lista ut att speciellt DU skulle bli så upprörd av att det inte var mannen som körde :rofl

Men för att berätta sanningen: Det var Erik som körde hela vägen dit och nästan hela vägen hem (bytte vid Uppsala?)

Hur som helst, du gjorde min dag :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hehe, hur kunde jag så enkelt lista ut att speciellt DU skulle bli så upprörd av att det inte var mannen som körde :rofl

Men för att berätta sanningen: Det var Erik som körde hela vägen dit och nästan hela vägen hem (bytte vid Uppsala?)

Hur som helst, du gjorde min dag :tummenupp

Och du tog åt dig hela äran eftersom du skötte kaninspaning, ventilation och radio.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Var på jobbträffen igår. Ganska kul.

Satt med annat folk som knappt kommit hit och vill hem. :näsblod

Sen kommer dom till mig.
"-4 ½ år på Irland. Och jobbat med IT-support sen 1998? Oj..."

Sen så träffade jag en av mina jobbarkompisar i baren. Hon kör 125:a nu, men hade fått erbjudande om en R6.
"-Då jävlar schka vi rejsa du och jag...!"
Ah jo.. ok då. :D

Och idag måste jag som jag förtjänar och var allmänt låg i skorna.
Då kommer en tjej på jobbet och frågar om jag vill hänga med ut på krogen i morrn och fira hennes födelsedag.

:banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Muppen/mupparna som försökt sno min fastlåsa abuskedja. Det går antagligen att slita omkull byggnaden den är fäst i med den om man drar med fordon, det såg ut som om de försökt slita med handkraft. :D Det hade ju varit en bra säkerhetskedja om den gick att dra av med nävarna. >.<

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring