Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Telefonen ringde nyss. Det var säljaren som jag köpte hojen av. Han ville bara höra sig för om hur det hade gått med hojen och om jag hade några frågor eller andra funderingar. :D
Service på det stället tamigfan.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Tv-programmet Cops fick mig att både le och skratta nyss! En liten elvaårig skitunge med tuppkam krossade en ruta på ett hus och försökte sen snatta på en butik. Sen tog polisen han och hans kompis och han börjar gråta. Riktig tuffing! :D Blir kul när hans polare får se programmet vilken liten mes han är. :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vann 2:a pris i en tipspromenad på Byggmässan på Älvsjö idag så jag vann en radio som passar ihop med mina Hitachimaskiner :)
Och har jag tur så kanske man vinner i någon annan tävling man deltog i när man sprang runt och kollade nyheter.

UR18DSL_xlrg.jpg

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Medarbetarsamtal.

Chefen är nöjd. Inte för att det kommer ge mer klirr i kassan (Troligtvis), men skönt att veta att man är uppskattad.

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
En snubbe jag träffade på macken förut. Han körde Oslo-Örebro inatt på en liten Honda ft500! :)

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Polisen skrev:
16.17 STÖLD, KIL. När en husägare kör in på sin tomt möter han en bil med husägarens ytterdörr fastspänd på taket. Husägaren ringer polisen och följer efter bilen. Bilen stoppas och dörren lämnas åter till ägaren. Tjuven följer med husägaren och monterar tillbaka dörren.

hmm :va :lol

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fick min lön idag!:tuttar Slipper leva som en kyrkråtta (vilket jag gjort de senaste tre veckorna då förra lönespecen var katastrofal):banana

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Jag är inte så förbannad idag, bara lite lätt irriterad! Det känns som att livet håller på att ordna upp sig igen, trots att man vaknade med näsblod i morse! :banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
De stora gula grusätarmonstren har varit ute och smaskat på vägarna idag. Såg dem flera gånger till och med. :D

tivolit

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Idag log jag brett när jag tog en tur med bågen. Det är min första motorcykel och har kört nu varje dag i en vecka. Underbart härligt :rock Är som meditation, allt man går omkring och tänker på släpper helt å hållet. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati