Vad fick dig att le idag?

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
....att när jag vaknade idag så sken solen fortfarande lika mycket som den gjort hela veckan (hoj till jobbet rockar!).

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:rolleyes: de är rätt roligt när ens pappa ringer och när man har svarat så lägger han på. Ringer upp och frågar om han inte vill prata med mej, var på han säger förvånat JAHA var de du. :D Till poängen hör att jag har tappat rösten så jag låter till å med värre än en tonårskille i målbrottet :hihi

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tog mig för att gå igenom allt på hojen bara för sakens skull inför trippen upp till nkpg imorgon, passade på att åka och tvätta och tanka den...
När jag hade tankat den så missade jag på något suspekt avfarten in mot där jag bor, och fick leta efter ett sätt att vända i 10 mil på små krokiga vägar.
Jaja...
:banana

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tog mig för att gå igenom allt på hojen bara för sakens skull inför trippen upp till nkpg imorgon, passade på att åka och tvätta och tanka den...
När jag hade tankat den så missade jag på något suspekt avfarten in mot där jag bor, och fick leta efter ett sätt att vända i 10 mil på små krokiga vägar.
Jaja...
Klantröv. :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jaja...

Själv körde jag vilse med GPS igår :p Så går det när man bara sneglar lite på dom oranga skyltarna man passerar..

PÅFART STÄNGD stod det.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Lite lång, men klart värt att läsa!

V0KwP.jpg

Last night, with my curtains closed and bedside light off, I read a book. Wearing sunglasses. Under a blanket.
:rofl

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Då tösen är tokig i kycklingklubbor köpte jag en påse. Nu menar jag riktigt tokig till den graden att man måste räkna in benen.

Det resulterade i att hon fick mammas oxå efterssom hon tappade aptiten av allt brosktugande.:rofl

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
http://www.svenskbladet.se//kultur/...sdopet_svt_morkade_westlings_raggarkusin.html

"Kungen uppges dock ha haft mycket trevligt i kusinens sällskap och blev enligt uppgifter skitfull i hans sällskap. Under kvällen hindrades det berusade paret av SÄPO från att ta Jimmys Pontiak "ut på stan" för att "ragga kåta Stockholmstjejer"."

:D

:hihi

Skön raggare!

Men allvarligt talat;

Redan innan dopet började drog kusinen uppmärksamhet till sig genom att dyka upp i sin importerade Ford Pontiac med eldsflammor

:3freak

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...