Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Trots väl tilltaget tankstopp och en fika så tog det en halvtimme mindre att ta sig till Norrköping än vad google maps påstod, jag tycker inte ens det gått fort...
Men jaja, om nån ser nån udda typ som siäter på en trottoar bredvid en svart z1000sx och ser lätt suspekt ut så är det nog bara jag. :)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Drygt 16 mils övningskörning. Drog ner till Kolsva och köpte glass. :D Fina krokiga vägar, lite trafik, bara att njuta!! :banana:banana:banana

tkdrille

Guest
Trots väl tilltaget tankstopp och en fika så tog det en halvtimme mindre att ta sig till Norrköping än vad google maps påstod, jag tycker inte ens det gått fort...
Men jaja, om nån ser nån udda typ som siäter på en trottoar bredvid en svart z1000sx och ser lätt suspekt ut så är det nog bara jag. :)

Bara nyfiken här nu. Men brukar du se mystiskt ut och åka runt i sveriges städer för att sitta på trottoarer ?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag och hojen är hela efter en underbar dag på Gelleråsen igår.

Sliten av sträckkörandet hem med tillhörande lämning av hojar och lastbil samt hjälpande av kollega med nybyggt kök där allt inte funkade som det ska kom jag i säng vid 01:15. Litet trött men fånleende bär det av till Tuvängen med kameran.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tog tag i att fixa min trasiga rygg och det finns hopp iaf om att jag kan bli helt återstäld :)

Tog över en obesiktigad van av en polare på vinst eller förlust, rulla rakt igenom besiktningen med blanka papper och visa sig sitta en tpi motor i den så den går hyfsat billigt

Åkte ut med båt och njöt av det gryma vädret och goda vänners lag för att sen åka in och kolla streetrace

Synsam rea ut wayfarers för 990 kr, fattar inte att det tog så många år innan jag köpte ett par

Polaren fyllde år i helgen riktigt bra fest och vakna bredvid trevligt :tuttar sällskap

Rappade igång polarens farsas race cheva, strockad kompressor bigblock lät så fint att man blev tårögd (kan va röken från avgasbandagen också :D) Grannarna stämde in med "jag ska polisanmäla dig din jävel!" :D

Delarna till hojen börjar ramla in så snart är den up and running igen! ska bara bestämma lack

Kort sagt ÄNTLIGEN VÄNDER DET! :D Fyfan va jag e värd det :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tog tag i att fixa min trasiga rygg och det finns hopp iaf om att jag kan bli helt återstäld :)

Tog över en obesiktigad van av en polare på vinst eller förlust, rulla rakt igenom besiktningen med blanka papper och visa sig sitta en tpi motor i den så den går hyfsat billigt

Åkte ut med båt och njöt av det gryma vädret och goda vänners lag för att sen åka in och kolla streetrace

Synsam rea ut wayfarers för 990 kr, fattar inte att det tog så många år innan jag köpte ett par

Polaren fyllde år i helgen riktigt bra fest och vakna bredvid trevligt :tuttar sällskap

Rappade igång polarens farsas race cheva, strockad kompressor bigblock lät så fint att man blev tårögd (kan va röken från avgasbandagen också :D) Grannarna stämde in med "jag ska polisanmäla dig din jävel!" :D

Delarna till hojen börjar ramla in så snart är den up and running igen! ska bara bestämma lack

Kort sagt ÄNTLIGEN VÄNDER DET! :D Fyfan va jag e värd det :)

Grattis!
Du behövde en sådan vecka.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Grattis!
Du behövde en sådan vecka.

Tackar! det tycker jag med :) Kan inte minnas att jag varit så här positiv till livet på många år, börjar få tillbaka lite självkänsla och vågar låta clownmasken falla och låta folk komma nära.

Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...