Slowroller
Skrämmer små barn
Snart dags för "komma i skinnstället" tråden för dej då?
Det e ingen fara. En gång i veckan är det lite frosseri. Har dumpat 14kg sedan i somras.
Snart dags för "komma i skinnstället" tråden för dej då?
Trots väl tilltaget tankstopp och en fika så tog det en halvtimme mindre att ta sig till Norrköping än vad google maps påstod, jag tycker inte ens det gått fort...
Men jaja, om nån ser nån udda typ som siäter på en trottoar bredvid en svart z1000sx och ser lätt suspekt ut så är det nog bara jag.
Bara nyfiken här nu. Men brukar du se mystiskt ut och åka runt i sveriges städer för att sitta på trottoarer ?
Tog tag i att fixa min trasiga rygg och det finns hopp iaf om att jag kan bli helt återstäld
Tog över en obesiktigad van av en polare på vinst eller förlust, rulla rakt igenom besiktningen med blanka papper och visa sig sitta en tpi motor i den så den går hyfsat billigt
Åkte ut med båt och njöt av det gryma vädret och goda vänners lag för att sen åka in och kolla streetrace
Synsam rea ut wayfarers för 990 kr, fattar inte att det tog så många år innan jag köpte ett par
Polaren fyllde år i helgen riktigt bra fest och vakna bredvid trevligt sällskap
Rappade igång polarens farsas race cheva, strockad kompressor bigblock lät så fint att man blev tårögd (kan va röken från avgasbandagen också ) Grannarna stämde in med "jag ska polisanmäla dig din jävel!"
Delarna till hojen börjar ramla in så snart är den up and running igen! ska bara bestämma lack
Kort sagt ÄNTLIGEN VÄNDER DET! Fyfan va jag e värd det
Grattis!
Du behövde en sådan vecka.
Sweet, kallar jag line up!
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |