Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Offerten från snickaren som nyss damp ner i mailen.
HELT utan specar, & slutsummor som fick mig att skratta okontrollerat.

Äsch, vad fan ska du med spec och slutsummor till? Räcker det inte med ett bankgiro dit du kan förbetala, det har jag sett på fuskbyggarna så det lär väl funka?

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Offerten från snickaren som nyss damp ner i mailen.
HELT utan specar, & slutsummor som fick mig att skratta okontrollerat.

afrobyggservice.jpg

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Började dagen med att bygga lite på bilen. Sen vankades det dop med gofika och sedan avslutades kvällen med dragracing på Arenan. Kunde haft det värre :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den blå saaben som faktiskt hängde på mig söderut på E4 på hemvägen. De flesta plåtlådorna släpper av runt 160, men han verkade gilla att ha en hoj som fick alla bilar att flytta på sig framför sig. :D
Det som fick mig att le var att han vinkade när han passerade mig när jag svängde av mot E22.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Var o körde goa vägar runt kinnekulle när killen tyckte att vi skulle titta förbi på kinnekulle ring för citat "ducatiklubben" kör där idag (läs igår)
Nog va det folk som körde alltid men det va inte ducatiklubben utan BMW klubben.. Kan väl säga att vi kände oss som en katt kring hermelinerna . :brynad

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Lyckades pilla ihop dragkedjan på stövlarna igen. Whee! :D
Men det blir definitivt en tur till någon hojbutik och testa stövlar snart fan. Måste uppgradera mina trötta gamla stinkbomber.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Grattis! Nu får ni inte sega med att boka bröllopsdag. Och just det! Pics or it didn't happened!

Nej, det är viktigt att göra det inom kort har jag hört. Själva har vi inte lyckats hitta ett datum som passar, så här 10 år senare...
Fast bröllop är väl ändå ganska överskattat?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Fast bröllop är väl ändå ganska överskattat?

Man behöver ju inte ha något sånt där löjligt spektakel som man ibland ser på TV. Men det är praktiskt, rent juridiskt att vara gift. För oss räckte det med syskon, föräldrar och några vänner. Kyrka var onödigt stort. Men jag kände en präst och hans gamla prästgård ute på vischan hade lämplig lokal för litet sällskap. Blev kanonbra! :tummenupp

Sedan finns det ju en och annan svensk ambassad som kan hjälpa till :) Mitt förslag att helt skippa släkten och dra till Gretna Green, föll inte i god jord. Men jag tycker fortfarande att det hade varit en bra plan. :glömdet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Man behöver ju inte ha något sånt där löjligt spektakel som man ibland ser på TV. Men det är praktiskt, rent juridiskt att vara gift. För oss räckte det med syskon, föräldrar och några vänner. Kyrka var onödigt stort. Men jag kände en präst och hans gamla prästgård ute på vischan hade lämplig lokal för litet sällskap. Blev kanonbra! :tummenupp

Sedan finns det ju en och annan svensk ambassad som kan hjälpa till :) Mitt förslag att helt skippa släkten och dra till Gretna Green, föll inte i god jord. Men jag tycker fortfarande att det hade varit en bra plan. :glömdet

Lillebror gifte sig borgerligt. :D HAn hade lurat en kommungubbe att komma på han och hans frus dotters födelsedag, så passade de på att gifta sig lite hastigt när han klev innanför dörren. :D Kupp!
De tyckte att de ändå inte ville ha folk som inte behagade komma på deras barns födelsedag på sitt bröllop.
Och billigt blev det ju. :D :smålänning

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...