Vad fick dig att le idag?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Man behöver ju inte ha något sånt där löjligt spektakel som man ibland ser på TV. Men det är praktiskt, rent juridiskt att vara gift. För oss räckte det med syskon, föräldrar och några vänner. Kyrka var onödigt stort. Men jag kände en präst och hans gamla prästgård ute på vischan hade lämplig lokal för litet sällskap. Blev kanonbra! :tummenupp

Sedan finns det ju en och annan svensk ambassad som kan hjälpa till :) Mitt förslag att helt skippa släkten och dra till Gretna Green, föll inte i god jord. Men jag tycker fortfarande att det hade varit en bra plan. :glömdet

Min tjej är ju med i kyrkan och har fram till nu insisterat på ett kyrkligt bröllop men där har jag sagt ifrån för jag sätter inte min fot i en kyrka annat vid begravningar eller andra människors bröllop. Jag vill inte ha någon lurad prästjävel som står och pratar om gud och sånt svammel bara för att jag ska få trä på en ring på tjejens finger.
Men hon har ju börjat inse det nu efter 10 år att jag inte kommer vika ner mig på den punkten (hon tror att hon kan vinna över mig men jag ger mig aldrig, inte ens när jag har fel :crash ) och börjar fundera på alternativ.
Det hon inte vet är att jag redan har allt planerat in i minsta detalj :D

Men så är du ju en sån där "hantverkare" :p

Mäh, menar du att alla vi hantverkare är obotliga oromantiker eller!? Ja, det kan nog stämma. Min tjej påstår åtminstone att jag troligtvis är den mest oromantiska jävel som finns. Tur att jag har andra egenskaper (läs; stor kuk och gillar att städa) för annars vore det nog kört för min del...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Mäh, menar du att alla vi hantverkare är obotliga oromantiker eller!? Ja, det kan nog stämma. Min tjej påstår åtminstone att jag troligtvis är den mest oromantiska jävel som finns. Tur att jag har andra egenskaper (läs; stor kuk och gillar att städa) för annars vore det nog kört för min del...

Nä, jag menar att ni "hantverkare" aldrig gör klart det ni påbörjat :p

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nä, jag menar att ni "hantverkare" aldrig gör klart det ni påbörjat :p

Äsch, det gäller ju bara hantverkare som inte får betalt juh :tungan Så länge det betalas så gör jag klart. Men mina egna projekt blir aldrig klara men det är ju för att allting går att förbättra hela tiden...

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
En blivande GP förare :yoparty
Han klev direkt upp på den och sa "min". Kan det bli mer lovande? Om några år får jag nog sponsra med en 125 räser :D

ImageUploadedByTapatalk1340405971_274585.jpg

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Torrgasade en Jas Gripen häromdagen. Tyvärr failade bränsletestet så det blev ingen flygtur. Hade ett stort leende på läpparna ändå.

Torrgasa.jpg

Last edited:

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Min pojkvän tittade konstigt på mig när jag sa att jag ville mysa lite efter att jag kollat på Black Swan :hihi :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati