manglan
Ny medlem
Nej, det är viktigt att göra det inom kort har jag hört. Själva har vi inte lyckats hitta ett datum som passar, så här 10 år senare...
Fast bröllop är väl ändå ganska överskattat?
Men så är du ju en sån där "hantverkare"
Nej, det är viktigt att göra det inom kort har jag hört. Själva har vi inte lyckats hitta ett datum som passar, så här 10 år senare...
Fast bröllop är väl ändå ganska överskattat?
Nyförlovad
Nu kan jag ha blandat ihop dig med nån annan, men bröt inte du upp med ditt kex för nån månad sen eller vad det var?
Oavsett, grattis!
Man behöver ju inte ha något sånt där löjligt spektakel som man ibland ser på TV. Men det är praktiskt, rent juridiskt att vara gift. För oss räckte det med syskon, föräldrar och några vänner. Kyrka var onödigt stort. Men jag kände en präst och hans gamla prästgård ute på vischan hade lämplig lokal för litet sällskap. Blev kanonbra!
Sedan finns det ju en och annan svensk ambassad som kan hjälpa till Mitt förslag att helt skippa släkten och dra till Gretna Green, föll inte i god jord. Men jag tycker fortfarande att det hade varit en bra plan.
Mäh, menar du att alla vi hantverkare är obotliga oromantiker eller!? Ja, det kan nog stämma. Min tjej påstår åtminstone att jag troligtvis är den mest oromantiska jävel som finns. Tur att jag har andra egenskaper (läs; stor kuk och gillar att städa) för annars vore det nog kört för min del...
Nä, jag menar att ni "hantverkare" aldrig gör klart det ni påbörjat
En blivande GP förare
Han klev direkt upp på den och sa "min". Kan det bli mer lovande? Om några år får jag nog sponsra med en 125 räser
En blivande GP förare
Han klev direkt upp på den och sa "min". Kan det bli mer lovande? Om några år får jag nog sponsra med en 125 räser
View attachment 364153
Jag gillar dina foppatofflor & kjol!
Pantkvittona som låg i bra att ha lådan och hade gått ut för ett halvår sedan löstes in utan knyssel! Dom små sakerna som räknas.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|