Vad fick dig att le idag?

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Jobbig jävla dag. Men så fort det blev några kurviga vägar mådde jag genast toppen :)

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Minen på tjejen, som fått fel på sin hoj, när jag stannade bredvid henne och bad henne hoppa in i bilen så jag kunde skjutsa henne istället för att hon i full hojmundering skulle knata..
:D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Minen på tjejen, som fått fel på sin hoj, när jag stannade bredvid henne och bad henne hoppa in i bilen så jag kunde skjutsa henne istället för att hon i full hojmundering skulle knata..
:D

Bra där, mera goda gärningar åt folket! :tummenupp

Det får mig att le lite faktiskt, att folk är hjälpsamma utan baktankar (dom få som nu är det). :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Åka hoj i solen, skitskojj! :yoparty:tummenupp
Gick föraskat bra länge, men tyvärr vid inbromsningen vid stan märker jag att bakbromsen inte tar, sen skjuter tempmätaren i höjden, när jag stannar ser jag att bakhjulet är täckt av glykol. :huvet

Hahahaha.. Hon var ju snygg iofs så.. ;)
Men nu är jag inte riktigt svängd åt det hållet.. :tungan

Varför stannade ingen (gärna söt tjejj) och hjälpte mig när jag hadde problem då? :va :gnissla

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Att vuxna kan bete sig som barnungar, att jag leker hantverkare utan att kunna ämnet och därför misslyckas, att kopplingen på hojen verkar ha läckage +att den drar mer soppa (motorn, inte kopplingen) än en jumbojet.

Jag ler därför att, hur motigt det än kan kännas med små- och stora saker i livet, så tar det iaf en dag slut. Gött!:yoparty

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Tur att Aftonbladet har stenkoll.

gofh.jpg

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att jag sitter ensam i min lägenhet (flyttade för två dagar sedan), dricker god whisky (tioårig Glenmorangie) och får snart besök av en kompis.. :D

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Vår lilla Facebookgrupp har växt från en liten grupp till att idag ha över 50 motorcyklister som alla bor inom 5 mils radie.
Inte svårt att få någon att åka hoj med nu :banana

Vad heter gruppen och var finns ni till?
Jag och min brorsa driver också en FB-grupp som heter "Sommarkörning på motorcykel" idag runt 220 medlemmar. Med dom flesta medlemmar i Skåne.

Sök på FB och ni skall finna ;-)

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Vad heter gruppen och var finns ni till?
Jag och min brorsa driver också en FB-grupp som heter "Sommarkörning på motorcykel" idag runt 220 medlemmar. Med dom flesta medlemmar i Skåne.

Sök på FB och ni skall finna ;-)

Vi finns i Bohuslän :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Får du oxå tjata på henne om att visa lite respekt för skylthastighet? Det gör min handledare. :D Han är rädd om sitt eget körtkort. :yoparty

Edit: Han anser att ska han förlora kortet för fortkörning, så ska det åtminnstone vara hans egen! Dessutom så blir det lite besvärligt om INGEN i familjen har körkort. :huvet :lol :lol

Tjata kanske är att ta i. Men det har påpekats och respekteras. Han har rätt, torska lappen klarar jag av alldeles själv!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati