Vad fick dig att le idag?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Första dagen på semestern. Några öl på stan med kollegor, och när man kommer hem är det Kill Bill på tv. Tar en rom & cola och njuter av 4 veckors ledigt. :fyllisar

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sa just upp mig, läskigt då jag inte har helt på det torra med nytt än, men skönt att va påväg framåt :)

(sen är jag välkommen tillbaka om de skiter sig för mig :) )

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Sa just upp mig, läskigt då jag inte har helt på det torra med nytt än, men skönt att va påväg framåt :)

(sen är jag välkommen tillbaka om de skiter sig för mig :) )

Gjorde det samma härom veckan. Bara skönt! Den där känsla "va fan har jag nu gjort" försvinner snabbt.

T minus 24H 14M till semester i en månad inna man blir arbetslös:banana:fyllisar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lagade turbotryckröret på chevan med gott resultat! Lyckat mek är alltid kul:)

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Denna sten låg i fönstret på ett jobb ja va på imorse, hur kul som helst å bjöd mej allt på ett litet leende...

sten.jpg

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag försökte ta mig upp från garagenedfarten idag innan jag fixade EGR-ventilen på jobbhäcken, vilket betyder att det finns NOLL motorkraft under 2500rpm. Min garagenedfart till källaren är ganska så brant, och den är fullt med gräsrester då jag spolar av gräsklipparen där. Och mossa under det. Och till sist lite blöt asfalt.
Jävlar vad jag höll på att ramma grannens staket när bilfan fick fäste efter duktigt spinnande ett par meter :D

En ren tur att det inte kom någon bil men de hade fått skylla sig själva då de borde veta att jag bor där och att jag alltid har förkörsrätt, oavsett håll eller riktning.

Och så här kul hade vi i fredags när jag och mina två bröder var på Power meet och kollade in utbudet av snygga bilar:
http://www.youtube.com/watch?v=AFnYjoicGzQ&feature=youtu.be

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Att jag kom så här långt igår kväll. Bara några rör till och sen är den redo att användas :rolleyes:

DSC_2900.JPG

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Har två män hemma som står i mitt kök och lagar mat och bakar. Jag får inte vara med. Känns så fel. :hihi

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Var tre stycken som började samtidigt på jobb i september förra året. Nu innan semestern fick de andra två fast och jag fick förlängt till sista augusti. Kirrade nytt bättre jobb och bad chefen att "ha de". SJUKT härlig känsla.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Saaben gick igång efter dieselstopp med lite hjälp.

2 uppsättningar startkablar och startgas :crash

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...