Vad fick dig att le idag?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag när Nordkoreas fotbollsdamer skulle spela sin första OS-match visades Sydkoreas flagga, därför vägrade de först att spela och matchen sköts upp en timme :hihi

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Var ute en sväng med grabbarna ikväll och avslutade med att hänga nere på stan och snacka skit. Till slut så var det iaf. dags att rulla hemåt så jag tänkte avsluta med att lägga litet rök över centrum, backar upp och gör klart men slår en sista kik runt mig innan det är dags. Ser då snuten en bit bort och överger planerna på däckrök och oväsen. Vrider istället på hemåt med en annan snubbe, tempot är hyfsat men inte vansinnigt. När jag kommer hem och slår mig ner vid datorn får jag veta att snuten stoppade en av dom andra grabbarna som inte hunnit iväg. Dom sa att han skulle hälsa att jag var en, och jag citerar; "Tönt". Va fan grabbar, vill ni mig nåt får ni väl åtminstone försöka komma ikapp mig och säga det själva istället för att stoppa en stackare som inte ens startat hojen. :D

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Idag blev jag glad när jag mötte en jäkla massa hojar på riksväg 40, man blir ju alltid lite glad när man ser hojar. Jag antar att de var på väg till Hoj-rocken i Västervik.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag lät mig inte slås ner av hur värdelöst dagen börja utan tog tag i att röja upp i lägenheten och sen möblera om vanen så jag nummera har Fiddy, verktygsvagn och gixxern i den och ändå kan åka fem pers och ha baslådan inkopplad. Sen att punkteringen gick att laga med punkasprey va ju bara ett plus!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
ja jag fick faktiskt le två gånger idag. Har ett par getingbon i varsitt hörn av farstukvisten men har inte brytt mig så mycket i det. Ger jag fan i dom så ger dom fan i mig.. Trodde jag. Mina söner var ute å slet lite på sina fiddys och måste ha retat upp dom för när jag gick ut så genomförde dom ett organiserat anfall..

Det är ju inte alltför ofta som man blir stucken så man glömmer hur jävulskt ont det gör.
Nåja, backade in igen, slickade såren och förklarade helt sonika krig.
Rotade i gamla lådor på vinden där jag sett en GAMMAL sprayburk med insektsbekämpning, sån där med dödskalle på.. Jorå, hittade den och drog planer för ett blitzkrieg.
Två djupa andetag sen ut med språng och sprayade rakt in i bägge bona och sänkte de som kom flaxande på volley.
Detta blev snabbt till en sport som drog ut på tiden..
Log en segrares hånfulla leende när jag gick runt (hostande) och förseglade de sårades öde.:smasha

Nu känner jag mig jättekonstig.. Fnittrig, darrig, hjärtklappning och alldeles förtvivlat svettig.. Tror jag ser saker som inte riktigt borde finnas också.:3freak :crash

http://jnytt.se/nyhet/48757/bisvarm-slog-sig-ner-i-centrala-jonkoping

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag lät mig inte slås ner av hur värdelöst dagen börja utan tog tag i att röja upp i lägenheten och sen möblera om vanen så jag nummera har Fiddy, verktygsvagn och gixxern i den och ändå kan åka fem pers och ha baslådan inkopplad. Sen att punkteringen gick att laga med punkasprey va ju bara ett plus!

Biltemas lagningssats för däck är grym.
Lagade däcken på Micran och de har hållit i 1000 mil nu.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Rensat ur en garderob samt hela källaren...Fy fan va gött att all skit är borta :)

Fyra vändor till tippen med en gallerkärra på 325x150x120cm samt att skåpet på pick up´en var fulllastad :gnissla ändå så fick jag inte med riktigt allt :näsblod

Hus med källare = inte bra :fakta

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Rensat ur en garderob samt hela källaren...Fy fan va gött att all skit är borta :)

Fyra vändor till tippen med en gallerkärra på 325x150x120cm samt att skåpet på pick up´en var fulllastad :gnissla ändå så fick jag inte med riktigt allt :näsblod

Hus med källare = inte bra :fakta

Hade hus med källare och två garage. Den flyttstädningen var inte att leka med.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Biltemas lagningssats för däck är grym.
Lagade däcken på Micran och de har hållit i 1000 mil nu.

Behöver man inte kränga av däcket för dem? grymt isf

Ett riktigt bra gymnasts med polarn får mig att le och plågas samtidigt

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Behöver man inte kränga av däcket för dem? grymt isf

Ett riktigt bra gymnasts med polarn får mig att le och plågas samtidigt

Förmodar att han menar pluggningssatsen.
Man bara filar upp hålet (fil/rasp medföljer som ger rätt storlek på hålet), sätter en lagningsremsa i verktyget, trycker igenom den, drar ut, skär av.
Håller däckets livslängd.

Punkaspray funkar på pyspunkor, men jag har svårt för att lita på det.
82-573_l.jpg

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Förmodar att han menar pluggningssatsen.
Man bara filar upp hålet (fil/rasp medföljer som ger rätt storlek på hålet), sätter en lagningsremsa i verktyget, trycker igenom den, drar ut, skär av.
Håller däckets livslängd.

Punkaspray funkar på pyspunkor, men jag har svårt för att lita på det.
View attachment 366503

Fan va smidigt! Det ska införskaffas! Ja nu va de pyspunka men nej jag litar inte heller på det men har supit bort nyckeln låsbulten så får duga..

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Fan va smidigt! Det ska införskaffas! Ja nu va de pyspunka men nej jag litar inte heller på det men har supit bort nyckeln låsbulten så får duga..

Jag fixade mitt med däcket på plats och har gjort det alla gånger innan när jag gjort det åt kunder

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
En snut stod med glansiga ögon, vi stod o snacka skit o jag fråga han om det var gräs.

Jag menade gräspollen, han stod helt knäckt me en donut i munnen

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...