Hade ju inte blivit nämnvärt förvånad om det är Vimmerby.
ja jag fick faktiskt le två gånger idag. Har ett par getingbon i varsitt hörn av farstukvisten men har inte brytt mig så mycket i det. Ger jag fan i dom så ger dom fan i mig.. Trodde jag. Mina söner var ute å slet lite på sina fiddys och måste ha retat upp dom för när jag gick ut så genomförde dom ett organiserat anfall..
Det är ju inte alltför ofta som man blir stucken så man glömmer hur jävulskt ont det gör.
Nåja, backade in igen, slickade såren och förklarade helt sonika krig.
Rotade i gamla lådor på vinden där jag sett en GAMMAL sprayburk med insektsbekämpning, sån där med dödskalle på.. Jorå, hittade den och drog planer för ett blitzkrieg.
Två djupa andetag sen ut med språng och sprayade rakt in i bägge bona och sänkte de som kom flaxande på volley.
Detta blev snabbt till en sport som drog ut på tiden..
Log en segrares hånfulla leende när jag gick runt (hostande) och förseglade de sårades öde.
Nu känner jag mig jättekonstig.. Fnittrig, darrig, hjärtklappning och alldeles förtvivlat svettig.. Tror jag ser saker som inte riktigt borde finnas också.
Östra Stranden e nice. Låg där och skräpade en hel sommar som deltidsarbetande student.
Jag lät mig inte slås ner av hur värdelöst dagen börja utan tog tag i att röja upp i lägenheten och sen möblera om vanen så jag nummera har Fiddy, verktygsvagn och gixxern i den och ändå kan åka fem pers och ha baslådan inkopplad. Sen att punkteringen gick att laga med punkasprey va ju bara ett plus!
Rensat ur en garderob samt hela källaren...Fy fan va gött att all skit är borta
Fyra vändor till tippen med en gallerkärra på 325x150x120cm samt att skåpet på pick up´en var fulllastad ändå så fick jag inte med riktigt allt
Hus med källare = inte bra
Biltemas lagningssats för däck är grym.
Lagade däcken på Micran och de har hållit i 1000 mil nu.
Behöver man inte kränga av däcket för dem? grymt isf
Ett riktigt bra gymnasts med polarn får mig att le och plågas samtidigt
Förmodar att han menar pluggningssatsen.
Man bara filar upp hålet (fil/rasp medföljer som ger rätt storlek på hålet), sätter en lagningsremsa i verktyget, trycker igenom den, drar ut, skär av.
Håller däckets livslängd.
Punkaspray funkar på pyspunkor, men jag har svårt för att lita på det.
View attachment 366503
Fan va smidigt! Det ska införskaffas! Ja nu va de pyspunka men nej jag litar inte heller på det men har supit bort nyckeln låsbulten så får duga..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|