dappe
Ny medlem
När jag klarade kortet
Hittade en hel bunt bilder på mig från min tysklandsresa och körning på Nürburgring. Den här fick mig att le så stort att jag fick ont i käkarna! JÄVLARS vad jag blev stolt! 1 år på hoj och jag presterade detta! Nu vill jag tillbaka, helst nu!!!
View attachment 367028
750 är lite tasklös, men visst är det imponerande att en trettio år gammal hoj går så pass ändå?
Där kom hojsuget igen iaf.
Revbenen gör inte mer ont än att jag kunde ta reservhojen och ge mig ut. Fast den går inte så fort, det är bara en A2, så det var ingen idé för maken att följa med. Fast nu FÅR jag ju köra själv.
Bumsen ska repareras enl fb! Längtar efter den, så att jag kan köra lite bana igen.
Du fick möjligtvis inte en räktrålare i huvet när du va liten?Mandolinsolot 3:50 in i klippet är det roligaste som visats på svensk television
Behövde mjölk till fikat så jag sprang till ICA Maxi, tar en självscanner för att slippa stå i kö och tänker: ”Det blir väl avstämning nu ha ha ha”. Ja gissa… Både kassör och jag stod och gapskrattade åt det hela, var ju rätt komiskt med tanke på vad jag tänkte på när jag tog scannern.
Jo, man får scanna in sina varor och betala själv utan kassör i kassan men ibland blir det kontroll så man verkligen scannat alla sina varor och inte bara ”glömt” scanna en del varor. Nu var det bara en liter mjölk som det blev kontroll på och det var det som var så roligt att det bara var en vara och inte en hel vagn att kolla upp. Äsch, vi som brukar handla vet vad detta är.
Jo, man får scanna in sina varor och betala själv utan kassör i kassan men ibland blir det kontroll så man verkligen scannat alla sina varor och inte bara ”glömt” scanna en del varor. Nu var det bara en liter mjölk som det blev kontroll på och det var det som var så roligt att det bara var en vara och inte en hel vagn att kolla upp. Äsch, vi som brukar handla vet vad detta är.
Semester om två timmar!
tågbiljett *check*
flygbiljett *check*
kattvakt *check*
snorklingutrustning *check*
böcker *check*
kamera *check*
Det var för tidigt på da'n för dig.Aha, haha, jag var lite nyvaken där....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|