Vad fick dig att le idag?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
750 är lite tasklös, men visst är det imponerande att en trettio år gammal hoj går så pass ändå?

Det är imponerande hur mkt som hände på 18 mellan den och min.. :tungan

Nej men vist är det så! Är ju inte direkt motorn som sätter stopp. Och jämför man med en 30 år gammal Svensonbil är den ju en raket.

Men ärligt talat är den otroligt själlös, varken hetlevrad eller charmig. den kraft som finns kommer linjert och förutsägbart

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Revbenen gör inte mer ont än att jag kunde ta reservhojen och ge mig ut. :) Fast den går inte så fort, det är bara en A2, så det var ingen idé för maken att följa med. :( Fast nu FÅR jag ju köra själv. :tummenupp

Bumsen ska repareras enl fb! :kär :yoparty Längtar efter den, så att jag kan köra lite bana igen. :Bugar

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Revbenen gör inte mer ont än att jag kunde ta reservhojen och ge mig ut. :) Fast den går inte så fort, det är bara en A2, så det var ingen idé för maken att följa med. :( Fast nu FÅR jag ju köra själv. :tummenupp

Bumsen ska repareras enl fb! :kär :yoparty Längtar efter den, så att jag kan köra lite bana igen. :Bugar

:kär
Jippie

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Byggde bord i vanen igår börja kolla om de fanns nått intresse, är uppe i 13 pers och en chaufför haha

Str3 R

Guest
Behövde mjölk till fikat så jag sprang till ICA Maxi, tar en självscanner för att slippa stå i kö och tänker: ”Det blir väl avstämning nu ha ha ha”. Ja gissa… Både kassör och jag stod och gapskrattade åt det hela, var ju rätt komiskt med tanke på vad jag tänkte på när jag tog scannern. :D

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
:va:va:va:va:va

Behövde mjölk till fikat så jag sprang till ICA Maxi, tar en självscanner för att slippa stå i kö och tänker: ”Det blir väl avstämning nu ha ha ha”. Ja gissa… Både kassör och jag stod och gapskrattade åt det hela, var ju rätt komiskt med tanke på vad jag tänkte på när jag tog scannern. :D

Str3 R

Guest
Jo, man får scanna in sina varor och betala själv utan kassör i kassan men ibland blir det kontroll så man verkligen scannat alla sina varor och inte bara ”glömt” scanna en del varor. Nu var det bara en liter mjölk som det blev kontroll på och det var det som var så roligt att det bara var en vara och inte en hel vagn att kolla upp. Äsch, vi som brukar handla vet vad detta är. ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jo, man får scanna in sina varor och betala själv utan kassör i kassan men ibland blir det kontroll så man verkligen scannat alla sina varor och inte bara ”glömt” scanna en del varor. Nu var det bara en liter mjölk som det blev kontroll på och det var det som var så roligt att det bara var en vara och inte en hel vagn att kolla upp. Äsch, vi som brukar handla vet vad detta är. ;)

Jo, jag har också lyckats med att få avstämning på en vara. :D Perfekt!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Semester om två timmar!

tågbiljett *check*
flygbiljett *check*
kattvakt *check*
snorklingutrustning *check*
böcker *check*
kamera *check*

:tummenupp

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Aha, haha, jag var lite nyvaken där....

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år