Vad fick dig att le idag?

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Är nu certifierad dykare!! FUCK YEAH!! Tack älskling för världens mest fantastiska present!!! :kär:kär

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
11 km med terrängpjucken på ute i stökiga skogen, 5:45 i snitt, perfekt väder och den struliga vadjäveln verkar hålla! :taiträsomhelvit

/J

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Grekerna har ruskigt rätt i en sak, Ouzo är inte dumt när det är varmt ute.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tyckte att det började vara lite dåligt ljus på hojen när jag närmade mig karlskrona på hemresan från stockholm igår. Gnodde av visiret riktigt noga innan avresan, och tog inte av hjälmen alls förutom på mellanlandningen hos föräldrarna. Stannade öht inte de sista 25 milen, så när jag kliver av hojen och drar av hjälmen och ser visiret skrattar jag till lite. Ovanligt mycket lik.
DSC_0211.jpg

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Tyckte att det började vara lite dåligt ljus på hojen när jag närmade mig karlskrona på hemresan från stockholm igår. Gnodde av visiret riktigt noga innan avresan, och tog inte av hjälmen alls förutom på mellanlandningen hos föräldrarna. Stannade öht inte de sista 25 milen, så när jag kliver av hojen och drar av hjälmen och ser visiret skrattar jag till lite. Ovanligt mycket lik.
View attachment 368228

WTF??! Kunde du se ut nåt alls på slutet?? :3freak

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
View attachment 368228

Jag har kört in i liknande svärmar i norrland - mjuka äckliga - la sig som en matta på hjälm,ställ och mc.

Fan va man lukta sen - som efter ett bad i silltunna:4skrika

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har kört in i liknande svärmar i norrland - mjuka äckliga - la sig som en matta på hjälm,ställ och mc.

Fan va man lukta sen - som efter ett bad i silltunna:4skrika

Mitt ställ luktar iofs lite surströmming även innan denna kvällstur så det ska tvättas grundligt ändå. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nya ägaren hämtade min hoj. Den brummade glatt när den fick rulla iväg. :)

Det får vara hojlöst resten av säsongen och skaffa ny till våren.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Que?? Vadå? Vad för speciellt med pulverbajonnäs?

Här i brunsåsens land så finns det inte tillgängligt någon annanstans än på just lidl, då Irländarna inte har förstått tjusningen. På samma sätt som att dom en gång fnös åt att skaffa fiberoptisk kabel då "man precis lanserat det här nya ADSL."

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Lite jobb gör en alltid glad, när det desutom gör att man får upp ögonen för vad man vill göra med sitt liv så :banana

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Gjort en tjej "motoriskt" upphetsad. :) (Begreppet i fråga tycker jag är passande för vår verksamhet tillsammans.)
Uppkörning hägrar. Sen får hon övningsköra på egen hand ute i trafiken.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
20 minuter cardio på lunchen (gym på jobbets undervåning, awesome, börjat få in det som rutin nu med)
+ lite bänkpress för att jag var sugen på det

Sen ikväll var det Thaiboxning i 1h 45 min. Totalt genomkörd och alldeless mysig i kroppen och själen nu :)

På vägen hem idag så hamnade jag bakom en polisbil och i utkanten av stan så mötte vi 6-7 mopeder där SAMTLIGA 15-åringar, väldigt synkat och i halv panik, böjde ner huvudet och kollade in hastigheten så fort dom fick syn på polisen, gav mig ett litet skrattanfall i bilen :D

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Här i brunsåsens land så finns det inte tillgängligt någon annanstans än på just lidl, då Irländarna inte har förstått tjusningen. På samma sätt som att dom en gång fnös åt att skaffa fiberoptisk kabel då "man precis lanserat det här nya ADSL."

Aaaah! Isf; :rock

Gjort en tjej "motoriskt" upphetsad. :) (Begreppet i fråga tycker jag är passande för vår verksamhet tillsammans.)
Uppkörning hägrar. Sen får hon övningsköra på egen hand ute i trafiken.

Låter obscent. Är motorcykling det enda ni gör? ;-)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år