Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
VarsågodÄr nu certifierad dykare!! FUCK YEAH!! Tack älskling för världens mest fantastiska present!!!
Efter nästan 5 år i Irland så har jag ÄNTLIGEN hittat den!
View attachment 368189
Tyckte att det började vara lite dåligt ljus på hojen när jag närmade mig karlskrona på hemresan från stockholm igår. Gnodde av visiret riktigt noga innan avresan, och tog inte av hjälmen alls förutom på mellanlandningen hos föräldrarna. Stannade öht inte de sista 25 milen, så när jag kliver av hojen och drar av hjälmen och ser visiret skrattar jag till lite. Ovanligt mycket lik.
View attachment 368228
Tidigt uppe, men lyckades samla på mig några sådana här
WTF??! Kunde du se ut nåt alls på slutet??
Tyckte att det började vara lite dåligt ljus på hojen när jag närmade mig karlskrona på hemresan från stockholm igår. Gnodde av visiret riktigt noga innan avresan, och tog inte av hjälmen alls förutom på mellanlandningen hos föräldrarna. Stannade öht inte de sista 25 milen, så när jag kliver av hojen och drar av hjälmen och ser visiret skrattar jag till lite. Ovanligt mycket lik.
View attachment 368228
Jag har kört in i liknande svärmar i norrland - mjuka äckliga - la sig som en matta på hjälm,ställ och mc.
Fan va man lukta sen - som efter ett bad i silltunna
Que?? Vadå? Vad för speciellt med pulverbajonnäs?
Här i brunsåsens land så finns det inte tillgängligt någon annanstans än på just lidl, då Irländarna inte har förstått tjusningen. På samma sätt som att dom en gång fnös åt att skaffa fiberoptisk kabel då "man precis lanserat det här nya ADSL."
Gjort en tjej "motoriskt" upphetsad. (Begreppet i fråga tycker jag är passande för vår verksamhet tillsammans.)
Uppkörning hägrar. Sen får hon övningsköra på egen hand ute i trafiken.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|