Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fast jag tränar inte jättemycket och att hålen är slut i bältet talar sitt tydliga språk ;)

Jag är egentligen inte så jätteintresserad av vad det står på vågen men det är klart att det känns bra att den går neråt.

Om du går från att sitta still till "vanlig" motion, så sätter ämnesomsättningen igång ordentligt.
Den bromsar inte för att du tar ett kort uppehåll.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Fast jag tränar inte jättemycket och att hålen är slut i bältet talar sitt tydliga språk ;)

Hålen i bältet är ju oftast det enda som är intressant. Sen skadar det inte att upptäcka att skjortorna börjar strama ett par knappar högre upp än tidigare samtidigt som det skapats lite utrymme längre ner på skjortan. ...när man lyckats vända på päronet helt enkelt.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Att jag missat en schemaändring och kunde vända i dörren på jobbet och vara ledig 24 timmar till....:D

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Haha, lite min tanke med när jag började på klubben :hihi (tidigare bott och tränat i Varberg, Fight Camp Warberg, där antalet tatueringar gick att räkna på två nävar skulle jag tro).

Kör du ingen MMA? Körde det för typ 5 år sen och det var lätt den mest ultimata träningen och fight "stilen".
Riktigt "kreativ" sport.

(Skadade axeln för ca 3-4 år sen, rotatorkuffen kass, samt fästet vid biceps och axeln tog stryck, dock ej av träningen utan av något helt annat...) Så jag fick sluta... Är dock bättre nu.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kör du ingen MMA? Körde det för typ 5 år sen och det var lätt den mest ultimata träningen och fight "stilen".
Riktigt "kreativ" sport.

(Skadade axeln för ca 3-4 år sen, rotatorkuffen kass, samt fästet vid biceps och axeln tog stryck, dock ej av träningen utan av något helt annat...) Så jag fick sluta... Är dock bättre nu.
Jag ska testa det imorrn och se om det är nåt. :crash

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...