Vad fick dig att le idag?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
De är riktigt vassa på att göra ordentliga kap. Kul som fan att glo på. Undrar hur många förrådsköp som inte visas i tv? Dvs. de som inte går med vinst. Igår ropade de väl in två förråd för 440 dollar och sålde innehållet för 21000 dollar... sjukt. Bl.a. en buggy för 14000 dollar. Varför hittar inte jag sådant? :D Kanske lättare i staterna, men ändå. Och sen ska jag ju hitta någon som vill köpa också, men Auction Hunters-nissarna verkar ha kontakter...

Man kan ju ana att förrådsägarna vill få upp priserna på auktionerna genom att vara selektiva i sin produktion.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
fick hjälpa en polare lite, och ska hjälpa en annan imorn, skönt att kunna ge tillbaka lite efter att bara varigt en belastning för alla på sistonde.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
fick hjälpa en polare lite, och ska hjälpa en annan imorn, skönt att kunna ge tillbaka lite efter att bara varigt en belastning för alla på sistonde.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag har en kollega som är MMA-instruktör. Han lurade med mig på ett pass. Det var skitkul men nu e den här slöfucken helt slut. :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Var och hälsade på mig farsa idag. Något jag gör alldeles för sällan. Han var rätt krasslig i början på sommaren men försökte hålla masken. Han har piggnat till betydligt nu gubben. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fifan vad jag varit duktig både igår och idag... Brorsan med sambo skulle flytta, köpt nytt hus. Jag körde de tio milen hem till dem igårkväll, åkte iväg och hyrde ett släp, började lasta in bohaget vid ca 9, avslutade vid ca 01.30, sov fyra timmar, upp igen och lasta vidare, köra till nya huset och lasta ur, tillbaka och ta nästa lass, upprepa två gånger till, färdiga ca 20.30 idag, middag, köra tio mil hem och lämna bilen hos päronen, framme ca 00.15, sen cykla ca 2 mil hem. Faan vad jag är sliten... :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år