Vad fick dig att le idag?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Blivit plockad för fortkörning två gånger nu under höstan (näe det var ingen riktig sommar)
Började i juli med 240 på en 70 väg, sen nästan exakt två månader senare var det dags igen med 138 på 70 väg

Varför le? Jo jag slapp påföljd båda gångerna och någon lär ju svära duktigt av att läsa det här :rolleyes:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Hämtade idag ut en splirrans 2013 vit Skoda superb med dsg,elbaklucka och massa andra pensionärstillbehör, komfort går före sport när det gäller bil för mig, kör en hel del mil/år i tjänsten. Sjukt mycket grejer får man för pengarna faktiskt :tungan

Elbaklucka?? :va

Har nog lyckats hålla mig borta från bilvärlden länge nu verkar det som. Jag tycker fruns V40 T4 med DSA och femstegad adaptiv automatlåda är höjden av finess...

R5+1

Guest
Hämtade ut min sprillans nya bil idag! :banana :D :krama :tummenupp :hihi

Går runt på jobbet nu på rosa moln och flinar som om jag vore förälskad! :crash

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Idag och igår har jag haft möjligheten att stå ganska nära en startbana på en flygplats där det pågår en större militärövning och fått möjligheten att se F16 starta på nära håll. Har vuxit upp brevid F17 så är uppväxt med att 39orna startar. Men F16, RAW. AMERICAN. POWER! :D Fy fan vilket jävla tryck det var i dom där! 39orna förlorar definitivt i ljudnivån där! Jänkarna skiter verkligen i ljudnivån. Jäkligt mäktigt alltså! :D

sportbike

Guest
Idag pratade jag i telefon med en göteborgare från Göteborg (jo, det är sant)
Fan va trevliga alla är i Götet, jag har nog aldrig träffat en grinig göteborgare, det e annat det än sura stockholmare.
Jag skulle aldrig flyttat därifrån.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Säckpipsträning med bandet :) Mitt tidigare jobb gjorde att jag aldrig eller väldigt sällan kunde vara med på bandträningarna, och lagom tills dess att jag slutade så blev det sommaruppehåll på träningen. Men idag var det dags igen, och det var som att finna gnistan på nytt! :)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja, är det inte Boxer-Robert, är det tydligen någon annan tomte han försöker efterlikna.

Kan ingen SÄGA TILL HONOM!!?? Hovet måste ju för fan vara fullt med jävla PR experter o stylister. :fakta

Det är ju för fasen dom som har spökat ut honom.

Satan vad dom måste garva läppen av sig.:rofl

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...