Har äntligen tid till att börja simma igen! Weiiii simhallen here we go! Fick åka lite hoj igår med i det underbara vädret!
Plask plask
Spagettikod!En helt osalig mängd väldigt suspekt Java. Den är så konstig att jag öht inte förstår hur (eller ens ATT) det funkar.
Spagettikod!
I det här fallet är nog spaghettikod missvisande, för spaghetti får en ju att tro att det finns några flöden att följa om än i en stor kladdig rörig hög.
Inte här inte. Det är någon som öht inte har grepp om OOP eller trådning som har knåpat ihop det här.
Betalar min lön däremot, och man får en del material till tdwtf, eller om man ska ta och starta en egen blogg om fulkod iom att de aldrig tar med mina kodsnuttar.
I det här fallet är nog spaghettikod missvisande, för spaghetti får en ju att tro att det finns några flöden att följa om än i en stor kladdig rörig hög.
Inte här inte. Det är någon som öht inte har grepp om OOP eller trådning som har knåpat ihop det här.
Betalar min lön däremot, och man får en del material till tdwtf, eller om man ska ta och starta en egen blogg om fulkod iom att de aldrig tar med mina kodsnuttar.
66 nästlade "if"-satser i en och samma metod är mitt rekord än så länge..
...och en annan metod där koden på avstånd snarast liknande någon form av indenteringsslalom hittade jag kod som blivit indenterat 28 gånger och började på tecken 56.
62 av 65 rätt på teoriprovet, bara att boka uppkörning imorrn!
Makaronkod?
Objektorienterad kod = Ravioli-kod
Jag har jobbat mycket med protokollstackar men det är mer som Lasagne-kod.
När jag pluggade programmering så roade jag mig med att skriva hela programmet i ett stycke genom att använda paranteser istället för att anropa underprogram skrivna för sig. Jag tyckte att det blev mer lättskrivet på det viset eftersom jag bara kunde "mata på", det tyckte inte min kursledare... Vet inte hur många paranteser jag lyckades få till som mest, men det var många. Så många att min kursledare underkände ett par av mina uppgifter på ren princip.
- men vadå underkänt? Programmet fungerar felfritt, precis som du instruerade!
"Möjligt, men jag kan fan inte se hur..."
66 nästlade "if"-satser i en och samma metod är mitt rekord än så länge..
...och en annan metod där koden på avstånd snarast liknande någon form av indenteringsslalom hittade jag kod som blivit indenterat 28 gånger och började på tecken 56.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|