Vad fick dig att le idag?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Camilla Läckberg. Läste Änglamakerskan alldeles i veckan.
Ok story för genren men hur är upplägget gjort? Och karaktärerna? Easy money, minst sagt. Som vore det skrivet av en niondeklassare.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Varför skaffar män barn med utländska tjejer?
https://www.flashback.org/t1956096

Citat från TS
Mitt ex blev sen ihop med en asiatisk kvinna. Hon har INGET som en vanlig, seriös, snygg, vettig svensk man skulle vila ha! hon har inga former, inga bröst, fula tänder, ser allmänt skabb ut och ger ett billigt, lättfotat intryck.

Okej ni som klagar på min kropp har snevridna ideal thats what im sayin.

Bifogat

• klnninghej204493847.jpg
    klnninghej204493847.jpg
    35.7 KB · Visningar: 80
  • 19nov10.jpg
    19nov10.jpg
    50.1 KB · Visningar: 85
  • picofmez.jpg
    picofmez.jpg
    18.7 KB · Visningar: 86

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
jag va hungrig tills jag såg dem där bliderna då blev jag varken sugen på mat eller skäggbiff..

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Har äntligen blivit med skinnställ.
Mitt första!
Det var dyrt och det passar inte särskilt bra.

Men jävlar vad snyggt det är!

Tjänar säkert 10-15 hästar på det.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Varför skaffar män barn med utländska tjejer?
Utländska tjejer är skiten.

Här i Sverige är man bara en fattig, ful, dum, småkukad och socialt inkompetent tönt som måste ducka för spottloskor från de snygga tjejerna när man går utanför dörren.
Men åk till valfritt U-land så är du helt plötsligt en rik, snygg, smart, ståtlig, ärbar riddare som kan välja och vraka bland toppskiktet i utbudet.
Precis det friska blod ens egen inavlade ådersörja behöver spädas ut med. Och som vi alla vet så är det heterozygoterna som blir bäst.

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Utländska tjejer är skiten.

Här i Sverige är man bara en fattig, ful, dum, småkukad och socialt inkompetent tönt som måste ducka för spottloskor från de snygga tjejerna när man går utanför dörren.
Men åk till valfritt U-land så är du helt plötsligt en rik, snygg, smart, ståtlig, ärbar riddare som kan välja och vraka bland toppskiktet i utbudet.
meh, nu är väl inte sverige ett u-land, men snygga tjejer har väl en historia med att vara ensamma då vanliga killar lider av stor brist på självförtroende, "hon är för snygg för mig" och tjöper en stor stärk till och väntar till 0245...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
En gubbe med sin köäring kom fram till mig och min kompid vid 'bankomaten och pratade med oss, sen vände han sig till käringen och frågade "är du sugen? du har ju inte testat tre k*kar"

hon tyckte jag var jättesöt. :D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Vet inte om jag ska skratta eller gråta! Första har vi tråd om att SH är sååååååå tråkigt. Att trådarna var bättre förr. Vi vill ha mer urspårade och vansinniga trådar! :tummenupp Ricken gör ett riktigt BRA upplägg för att få till en tråd som skulle kunna gå till historien! :Bugar :rock och vad händer? Swedie stänger den! :huvet :huvet :huvet Precis efter att han skrivit att vi alla ska bidra till ett roligare SH. Och stängt den tråden. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?257962-Vad-har-h%E4nt-med-sporthoj-!/page4

Kom igen Ricken! :Bugar Du är min hjälte!!!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
En gubbe med sin köäring kom fram till mig och min kompid vid 'bankomaten och pratade med oss, sen vände han sig till käringen och frågade "är du sugen? du har ju inte testat tre k*kar"

hon tyckte jag var jättesöt. :D
Hur är relationen till din polare så här efteråt, ansträngd?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Porschen som hängde på lite när jag körde om honom på väg hem idag. Han pinnade på i rätt hyfsad hastighet faktiskt. Gav honom tummen upp när jag passerade honom. :banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati