Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hustrun klarade fystesten för internationella räddningsstyrkan i år igen.
Nu slipper man lyssna på svamlet om det.
Några månader.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det är den, men komma in på själva området är rätt lätt.

Obehöriga som tar sig in på området utgör en risk. Obehöriga som tar sig in på området och kan stanna där i ett dygn utan att bli upptäckta utgör en större risk. Byt ut Greenpeace-aktivister mot beväpnade bombterroristtalibaner som inte nöjer sig med att ligga och trycka under en pressening utan hellre vill hota/spränga sig in där de kan göra mest skada.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Obehöriga som tar sig in på området utgör en risk. Obehöriga som tar sig in på området och kan stanna där i ett dygn utan att bli upptäckta utgör en större risk. Byt ut Greenpeace-aktivister mot beväpnade bombterroristtalibaner som inte nöjer sig med att ligga och trycka under en pressening utan hellre vill hota/spränga sig in där de kan göra mest skada.

Nu är det inte så lätt att ta sig vidare från där de tog sig in.
De har befunnit sig innanför den yttersta avspärrningen.
Men klart Aftonhoran ska ju förstora upp allt.

Avveckla MP och C och bygg ut kärnkraften!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Att ta sig in på skyddsområden är rätt lätt... Problemet är väl att komma in på de känsliga områdena. Till och med ett vanligt mögigt större företag har tre nivåer säkerhetszoner. Den första kommer man in lätt i, den andra är lite jobbigare, den tredje är rätt jobbig.
Att några muppar tagit sig in på yttersta skyddsområdet är närmast att likna vid att någon lyckas ta sig in på villatomten vid ett inbrottsförsök.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Istället för staket runt yttre området tycker jag dom ska måla ett streck.

I princip, med då skulle det inte vara olaga intrång.

Staketet runt området är inte värre än runt valfri industri.

Från det in till driftområdet är en annan sak, då skall du först genom ett staket till för att hamna i en gata några meter bred med sensorer som känner av allt. Sen skall du genom nästa staket bara för att hamna på en till öppen plan.

Sen kan du försöka komma in i själva reaktorbyggnaden genom en rätt hyfsad dörr, då är du inne i själva byggnaden, men långt från någonting du kan påverka.

Detta skall du hinna före vaktstyrkorna hinner ifatt.

urout

Toulange
Gick med
21 Feb 2008
Hoj
Kawasaki Z750ABS 2010 , KTM 450SX -06
När jag stannade i Sorunda imorse och värmde händerna på cylindrarna, när känseln kom tillbaka i fingrarna ja då log jag...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
För att det gick så jääääääääääääääävla bra att köra idag!!! Mjuk o fin och högersvängslåsningen borta. :banana

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Var på besiktning i mitt snart egna hus idag. Kändes så JÄKLA bra! Åkte därifrån med ett leende som höll på att spräcka läpparna på mig. Väl hemma dog jag med kläderna på i två timmar av ren utmattning... Sova är skiten när man stressat runt som en tok allt för länge. Men nu är det klart. Nu kör jag! Snart börjar det nya livet i ett underbart hus... aldrig för har oktober/november känts så långsamt bara.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Den smått erotiska känslan när duschstrålarna spelar över en, medelst hyvel, nyrakad hjässa.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA