Maestro
Ny medlem
Igår sms:ade jag samtidigt med två kompisar om olika saker. Klockan 20:49 fick jag svar från bägge: "Lugnt "
Bor i Uppsala och jobbar där också.
Att köra den där kvadden på motorväg till KI vore samma sak som fordonsassisterat självmord. Vi talar ett automatväxlat niohästarsmonster på 150cc som knappt orkar upp i 70 km/h på plan väg. ;-)
Hittade en trevlig bil på blocket som jag bara lite fort skulle svänga förbi och titta på. Tror ni inte den ena killen där är en riktig liten läckerbit? Där stod jag, i ridbyxor, blommiga gummistövlar, otvättat hår och osminkad, som den ultimata lantlollan! CRAP!
Fast jag och mamma har haft väldigt roligt åt det hela kvällen.
Ungefär som i fredags när jag, helt osminkad, testade ett chockrosa läppstift inför maskeraden på lördagen, och sen åkte iväg till affären med mammsen. Hon såg ju att jag åkte iväg med det där fula läppstiftet på, men den elake fan sa ingenting, så där gick jag runt på Ica i ungefär samma stil som ovan nämnda, fast med chockrosa läppar
Klä dig oanständigt och gör ett återbesök.
Hittade en trevlig bil på blocket som jag bara lite fort skulle svänga förbi och titta på. Tror ni inte den ena killen där är en riktig liten läckerbit? Där stod jag, i ridbyxor, blommiga gummistövlar, otvättat hår och osminkad, som den ultimata lantlollan! CRAP!
Fast jag och mamma har haft väldigt roligt åt det hela kvällen.
Ungefär som i fredags när jag, helt osminkad, testade ett chockrosa läppstift inför maskeraden på lördagen, och sen åkte iväg till affären med mammsen. Hon såg ju att jag åkte iväg med det där fula läppstiftet på, men den elake fan sa ingenting, så där gick jag runt på Ica i ungefär samma stil som ovan nämnda, fast med chockrosa läppar
Ja jag tänkte just det!
är en där som växlar mellan sunkig xl600 och china quad, tänkte inte att de kan inte finnas för många med den kombon
Jag vill ge enrosabil lite SH-cred för hjälpen jag fick med mitt VVS-ande, tack som fan!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|