Lou siffer
officiellt lammkött
Gixxer till jobbet fyfan va den går! märks att den stått ett tag
Dock måste jag hitta ett sätt att motivera mig att ta det lugnare
Dock måste jag hitta ett sätt att motivera mig att ta det lugnare
Fast det ser inte ut som att du skjutit den? Jag stängde av strömmen till min råttskrämma i förrgår och vips var tre möss i mina fällor dagen efter.
Problemet med skrikan är att mina möss stannar under boden vilket jag inte riktigt tycker är bra nog.
.410 (36)?
Nej, den blev inte skjuten, patronen är mest för att visa hur stor den är. Tror inte den är vuxen så jag är orolig att där finns fler.
Jag hade lagt en skiva well med kulstopp bakom och med en klick jordnötssmör på. Den hade inte rört smöret över huvudtaget sen jag la dit det, men igår natt var jag uppe och kollade och såg att den smaskat i sig allt.
50cm från jordnötssmöret låg den död.
Någon som är sugen på en burk amerikanskt påfund som nästan är full?
Det tar aldrig slutNej, kaliber (r)åtta.
Eley fourten, men det var meningen att folk skulle tro det var en tolva.
Lycka är när smaker gifter sig med varandra och nyss ingick McManis äktenskap i min mun med en grillad lammrostbiff marinerad med citron, vitlök och timjan serverat med rösti och ruccolasmör. Om jag någon gång hade kunnat äta till jag kräktes så hade det nog varit idag.
....Men även om maten tog slut får jag trösta mig med att damen står i köket och gör ett försök på chokladfondant.
hmm... Kanske en skvätt rom till det? Zacapa, Plantation eller varför inte rom från en annan hjälte som inte är sinnesbilden när man talar om äktenskap....
View attachment 372989
Jag hade lagt en skiva well med kulstopp bakom och med en klick jordnötssmör på. Den hade inte rört smöret över huvudtaget sen jag la dit det, men igår natt var jag uppe och kollade och såg att den smaskat i sig allt.
50cm från jordnötssmöret låg den död.
Någon som är sugen på en burk amerikanskt påfund som nästan är full?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|