Vad fick dig att le idag?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Alla minnen från årets Lelleträff och speciellt Klas! :kär
Tänk om det kunde vara som på Lelleveckan lite oftare i livet! :yoparty

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
Log rätt rejält idag när jag hittade en kurvig o härlig väg med perfekt asfalt ute på landet.
Solen låg i ryggen, bra sikt och noll trafik och lagom med rakor..... det närmaste man kan komma sex på en hoj... hmm förutom sex en hoj då... ;)

hmm.. glömde jag nämna alla vackra flickor?

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag har haft en skithärlig dag med mina två bästa och äldsta vänner som jag kännt sedan jag börjde skolan... i 21 år mao :)skrämd)

Eftersom i alla bor i olika städer o länder jämt blir det kanske 2 ggr per år som vi ses..men det känns som om vi sågs igår. Allt kommer tillbaka..alla öknamn man hade på folk när man var yngre och hysteriska asgarv så man inte kan andas. Känns som man är 14 igen :p

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag log lite lätt när jag efter en tur på hojen kommer hem och ser att farbror blå har vart där och pillat i brevinkastet. Hittade en liten rapport om avsaknad av nummerplåt (har plåt men ingen orginal) samt en handskriven lapp "Nyberg! Ring 0705-******, Polisen Göteborg angående trafikförseelse på Parkgatan"

Lite lustigt att dom vill ge mig böter för avsaknad av regplåt trots att dom bevisligen har sett den tydligt eftersom dom fick tag på min hemadress ;).

FniZZ

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag log lite lätt när jag efter en tur på hojen kommer hem och ser att farbror blå har vart där och pillat i brevinkastet. Hittade en liten rapport om avsaknad av nummerplåt (har plåt men ingen orginal) samt en handskriven lapp "Nyberg! Ring 0705-******, Polisen Göteborg angående trafikförseelse på Parkgatan"

Lite lustigt att dom vill ge mig böter för avsaknad av regplåt trots att dom bevisligen har sett den tydligt eftersom dom fick tag på min hemadress ;).

FniZZ

Haha:D... skriv ut numret så vi alla kan leka me de :D..

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Tanken på att vi fick en oförglömlig dag i lördags får mig att le. Kommer på nya saker hela tiden.
Prästen, sångerskan, dragspelaren Christer, toastmaster Patrik och värdinna Katarina och alla släktingar och vänner gjorde verkligen att vi fick en underbar bröllopsdag!

Efteråt så ler man även åt kantorn som emellanåt lät som hon spelade med armbågarna.:D

Känner mig SÅ otroligt tacksam! :)

/Fru Penguin med det tappade strumpebandet

Bifogat

• DSCF1445 (Small).JPG
    DSCF1445 (Small).JPG
    79.2 KB · Visningar: 109

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tanken på att vi fick en oförglömlig dag i lördags får mig att le. Kommer på nya saker hela tiden.
Prästen, sångerskan, dragspelaren Christer, toastmaster Patrik och värdinna Katarina och alla släktingar och vänner gjorde verkligen att vi fick en underbar bröllopsdag!

Efteråt så ler man även åt kantorn som emellanåt lät som hon spelade med armbågarna.:D

Känner mig SÅ otroligt tacksam! :)/Fru Penguin med det tappade strumpebandet

Ni fick mig att le :) Grattis!

Sade faktiskt till Mattias att hälsa från mig på bröllopsdagen men jag vet inte om det gick fram :)

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Sverigedemokraternas hemsida :D :D :D

Citat : "Sverigedemokrater i de sydligare delarna av vårt land samlades under nationaldagen vid Skånes djurpark för en trevlig dag med likasinnade. "

Träffas i en djurpark för en dag med likasinnade :rofl :rofl

Hurra för sverigedemokraterna :näsblod :D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Sitta i baksätet o surfa SH medans kollegan kör e ju rätt gött, spec när man vet att man jobbar på övertidspengar dessutom :D :D :D

De får mig att le lite sådär smått :p

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...