Vad fick dig att le idag?

Mrs. Laphroaig

Guest
Just ja. Jag log idag..först när min bror drog två kassa skämt som var roliga med blodsocker nivå -2
" Varför finns det inga araber i Star Trek?"
"-för det är i framtiden"

"Vilket är det enda djuret som har en fi**a på ryggen?"
"-Polishästen"

Det sista fick mig att gråta av skratt (nej jag tycker inte illa om alla snutar..bara dm dumma :p)

Sedan log jag STSTORT (som den hemska människa jag är) när jag såg en av min pappas bekanta på stan. För hon hade blivit SKITFET och för några år sedan kom hon fram till mig i omklädningsrummet på gymmet o sade "jag trodde det var du men sen tänkte jag Shirin är inte sådär tjock..men det var du".
HUR KUL ÄR DET NU BIATCH!? MOHAHAHA!!

Visst är det underbart !! Fan vad jag älskar sånt där när man springer på gamla kollegor, klass"kompisar" etc och de ser ut som fan själv :D
Då är det rätt härligt att man fortfarande ser bra ut, har snygg och smal kropp samt kan äta vad fan som helst utan att gå upp ett gram.
åååå jag är en stygg människa men nu ler jag av bara tanken på att springa på folk man förr umgicks med :yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Visst är det underbart !! Fan vad jag älskar sånt där när man springer på gamla kollegor, klass"kompisar" etc och de ser ut som fan själv :D
Då är det rätt härligt att man fortfarande ser bra ut, har snygg och smal kropp samt kan äta vad fan som helst utan att gå upp ett gram.
åååå jag är en stygg människa men nu ler jag av bara tanken på att springa på folk man förr umgicks med :yoparty

Hrm..tala för dig själv skitunge ;)
Jag gömmer mig på stan..smiter ut med husväggar och hoppar in i trappuppgångar :p men hon tyckte ju att jag var ful redan då så jag mötte hennes blick hur säkert som helst vad hade jag att förlora?..dessutom hade hon ett huckle på huvudet:näsblod ..ahhh..min dag är gjord!! :yoparty

Mrs. Laphroaig

Guest
Hrm..tala för dig själv skitunge ;)
Jag gömmer mig på stan..smiter ut med husväggar och hoppar in i trappuppgångar :p men hon tyckte ju att jag var ful redan då så jag mötte hennes blick hur säkert som helst vad hade jag att förlora?..dessutom hade hon ett huckle på huvudet:näsblod ..ahhh..min dag är gjord!! :yoparty

Hjärtat mitt ! Du är hur underbar som helst, enormt vackra ögon och ansikte.
Det är absolut inget fel på din kropp. Var stolt över det du har! Jag skulle gärna få din "bröstgen" :tuttar. Sen har du en så tokigt go personlighet vilket gör dig till en ännu finare människa.
Sen är det troligen så att med min tur så kommer jag gå upp alla kilon i efterskott på alla kakor och chips jag ätit genom åren. Så om några år rullar jag säkert fram :huvet

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3024041 Visst är det underbart !! Fan vad jag älskar sånt där när man springer på gamla kollegor, klass"kompisar" etc och de ser ut som fan själv :D
Haha.. du är ju underbar! Jag kör lixom tvärt om, eller nåt..

Jag var mycket vältränad förr och hade ett massivt umgänge där jag alltid var mr Killen.. Mycket tjejer osv..

Nu är jag 37, halvfet, äcklig och kåt.. Dessutom har jag gift mig rikt och har således en helvetes massa stålar!
Jag skrattar åt alla patetiska människor som tränar och håller på.. Vem bryr sig om din kropp och dina gram, det finns alltid någon som är snyggare!

Dessutom vet jag av erfarenhet att halvfeta, olyckliga tjejer är bättre knull! :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Jag var mycket vältränad förr och hade ett massivt umgänge där jag alltid var mr Killen.. Mycket tjejer osv..

Nu är jag 37, halvfet, äcklig och kåt.. Dessutom har jag gift mig rikt och har således en helvetes massa stålar!
Jag skrattar åt alla patetiska människor som tränar och håller på.. Vem bryr sig om din kropp och dina gram, det finns alltid någon som är snyggare!

Dessutom vet jag av erfarenhet att halvfeta, olyckliga tjejer är bättre knull! :tummenupp

Hehehe..i love it..nu ler jag igen ;)

Mrs. Laphroaig

Guest

Var glad att du är gift med tanke på att du är 37, halvfet och äcklig :tungan
Visst finns det alltid någon snyggare, självklart! Överallt tom på gymet där man försöker bli snyggare. Tränar gör jag just nu för att försöka komma ifrån min sjukskrivning och tycker att det räcker med att jag bryr mig om min kropp, resten av jordens befolkning behöver inte lägga sin energi på mig och mitt utseende :tummenupp

Sex är så fasens mycket bättre när man är upp över öronen förälskad i personen och är grymt lycklig och trivs i sin tillvaro än om man är med någon som försöker gömma sin kropp, inte kan ha lampan tänd i sovrummet etc...
Glad för att du verkar vara nöjd så nu ler jag igen :)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Fan låter lite som mig det där...fast jag missade biten med att gifta mig rikt :(
Nån chey med mycke deg här? :tuttar

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Igår fick avdelningen jag är utlånad till besked från lab om att vinterkräksjukan härjade på avdelningen, då var jag arg. Idag log jag stort när min favvo-överläkare sa att min blodgrupp inte drabbas av calici. :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Igår fick avdelningen jag är utlånad till besked från lab om att vinterkräksjukan härjade på avdelningen, då var jag arg. Idag log jag stort när min favvo-överläkare sa att min blodgrupp inte drabbas av calici. :D

Men anja, det är ju inte ens vinter!

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna

Det var som fan! Vilken blodgrupp gäller det? Jag har B+ och har överhuvudtaget aldrig haft vinterkräksjukan heller. Men jag kanske bara har haft tur?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Det var som fan! Vilken blodgrupp gäller det? Jag har B+ och har överhuvudtaget aldrig haft vinterkräksjukan heller. Men jag kanske bara har haft tur?

A och AB om jag fattade det hela rätt. Du kanske bara inte utsatt dig för vinterkräksjukan tillräckligt mycket. :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...