Vad fick dig att le idag?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag ler för att en fin vän blev befordrad på sin arbetsplats idag. Det fick mig att le.

:3freak

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Nu har äntligen min polare gift sig, och jag har hållt alla tal jag bör hålla, jag har ordnat de fester jag bör ordna, och jag har bokat de rum jag bör boka.

Nu, såhär kvart över fem, inser jag att nu har jag semester på riktigt! Det får mig att le...stort :) Ett underbart kalas, och en mycket fin vigsel.

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
När jag tittade ut genom fönstret och såg solen för första gången på lääänge, sedan kollar man smhi och ser att det inte ska regna på hela dagen!! ett mirakel!!

Nu ska jag bara vänta tills jag blåser grönt också :(

Kia

Guest
Sambon, barnen och katterna får mig att le varje dag. Många gånger....

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Igår provade jag Resorb för första gången. En innan jag började dricka, en efter och en när jag vaknade. Bara för att prova om det verkligen funkade drack jag inget vatten innan jag la mig (jag klämde iofs en hamburgare + läsk på väg hem, men vafan). Det funkar, ingen bakfylla! Wünderschön!

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Bokade Thailand-semester idag, kan vara så att jag ler mig fram till 15e januari:)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
När jag fick reda på att jag fick 3 veckor semester från mitt projektarbete jag sysselsätter mig med just nu. Faktiskt min första riktiga semester någonsin och det ska bli riktigt skönt!
Sen har tjejen semester under två av min veckor så då ska vi dra på nån utflykt inom Sverige, kanske upp och fiska i Auktsjar (hur fan stavar man till nåt sånt!?)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Igår provade jag Resorb för första gången. En innan jag började dricka, en efter och en när jag vaknade. Bara för att prova om det verkligen funkade drack jag inget vatten innan jag la mig (jag klämde iofs en hamburgare + läsk på väg hem, men vafan). Det funkar, ingen bakfylla! Wünderschön!

Hm. You're fired. DET fick mig att le!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
När jag tänkte tillbaka på hånglet med 19-åringen på Metaltown i helgen samt den surrealistiska rejvfesten ute i skogen som höll på hela natten.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Min mosters yngsta grabb som är 8 år gammal nu.
Var och käka mat och diverse igår varpå jag fick höra lite historier om vad han hade varit med om för eskapader.

Han är en sån som kan säga vad som helst till vem som helst, när som helst.

En gång hade dom varit och handlat på något större köpcentrum i Stockholm varpå han, Elias, hade gått fram till en bil där en rullstolsbunden kille höll på och bökade med sin rullstol.

E - Hej, vad heter du?

- Tomas.

E - Hur mår du?

- Bara bra tack.

E - Varför sitter du i rullstol? Är inte det väldigt jobbigt?

- Jo det är jobbigt, jag ramlade ner för en balkong förut.

E - Oj, det måste ha gjort jätteont va, hur känns det?

- Ja det gjorde ont, nu är jag förlamad från midjan och ner.

Sedan fortsatte dom att talas vid varpå killen i rullstolen avslutar med "Fortsätt vara som du är killen".

Ni kan ju tänka er själva, en sprudlande glad och nyfiken åtta-åring som går fram till en vilt främmande person och pratar som ingenting.
Att han sedan menade att det var ju jävligt dumt att sitta i rullstol liksom gjorde ju saken fantastik, det är ju bara slänga den och gå så blir allt så mycket lättare. :hihi

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är så jävulusiskt trött att jag har svårt att tro att något kan få mig att le..vill sova nuuuuuuuuuu :brinnerup men jag är glad ändå..orkar bara inte le :tungan Tur att det finns smileys som kan göra det åt en :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...