Vad fick dig att le idag?

Raffe

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2010
Hoj
01 suzuki sv650s
Biker-on-Crazy-Chopper-59367.jpg

:krama:rofl

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Citodon...

Det och bemötandet jag fått på akutmottagningen i Södertälje och på lokala vårdcentralen. Jag är positivt överraskad av attityden personalen på, i synnerhet akuten, har. Glada och trevliga i stort åldersspann som tog sig tid att prata och skämta med både varandra och patienter. De kom med kaffe och hade änglars tålamod med oss arma stackare som var trasiga på olika vis. Det tog blott fyra timmar från det jag kom in med en fraktur tills jag åkte därifrån med gipsstövel.

När sedan gipset ett par dagar senare behövde mildare justering medelst sax och tänger fixades det på några minuter. Mina skattepengar kom väl till pass den här veckan.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Bortamatch, snygg och trevlig tjej. I ett gammalt raggs morsas säng. Inte ens att sitta på bussen hem bakfull som ett slan gör något. :tuttar

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
VARNING: Barntrams

Den yngste har vid ett års ålder börjat utarbeta strategier för framtida snuthäng, på en busa såklart:

snutjag.jpg

Dessutom har han börjat träna på att åka på slangen med en SV650, så det här med att koppla upp på 2:an sitter som en smäck redan:

uiiila.jpg

Hopp för framtiden. :)

Last edited:

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Du får köpa honom en ny hoj att slanga med för SV650 får problem med smörjningen vid långvarigt wheelande..
Du vill väl inte att hans favorit nöje ska sluta med ett motorras?

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Köpte en agv hjälm av en polare i helgen, mer eller mindre på impuls eftersom det var rätt kurs, den satt bra och var som ny. Han hade använt den en enda sväng innan han sålde hojen så jag tänkte att ja vaffan.
Nu är det ju ingen Arai och modellen släpptes -10 men jag kommer hem och googlar lite om den och den blir fullständigt nersågad och slaktad i omdömena av ägare.
Typiskt mig och mitt flyt.:D

Ska bli kul att se om den verkligen är så kass bara snöhelvetet försvinner.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Träningen idag.
Så jävla skönt att känna att formkurvan pekar uppåt, även om jag inte kommit upp i samma vikter som jag var uppe i när jag var tvungen att avbryta i somras. Och att titta på händerna när man står där och sliter och se blodådrorna poppa ut är skönt det med, tänker alltid tillbaka några år, på när jag var fläskig, och man inte kunde se ett spår av några ådror någonstans på hela min kropp. Dit vill jag inte tillbaka.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min fina, nya tavla! =) (Och vinet, en tröst mitt i tentapluggandet!)577765_10152651078125531_268967344_n.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Finlandskryssning. Nu jävlar åker jag utomlands till värmen! Eller iaf blir packad på en tvålkopp.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
JAAAAAAAAA!!!! Jag är antagen till GMU!!!!!!!:banana Jag kan inte sluta le, allt känns bara så bra! :D :yoparty :banana

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC