Vad fick dig att le idag?

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
JAAAAAAAAA!!!! Jag är antagen till GMU!!!!!!!:banana Jag kan inte sluta le, allt känns bara så bra! :D :yoparty :banana

Vart ska du göra din GMU?

Kort tillägg; kommer inte kännas lika bra när du ligger i skogen, kränkt i vänstervarv. Även om GMU inte är en kärv utbildning så är ovanan det som gör att man blir trött, sliten och känner att döden nog skulle vara helt ok. Låg själv i skogen fredag-söndag natt, sov runt 2 timmar totalt och åt bara några energybars. Handskarna frös till is och man frös fast i vapnet när man tog i det, härligt med fuktig havsluft och massa minusgrader. Men det kommer inte du bli utsatt för, inte under GMU'n iaf... ;)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vart ska du göra din GMU?

Kort tillägg; kommer inte kännas lika bra när du ligger i skogen, kränkt i vänstervarv. Även om GMU inte är en kärv utbildning så är ovanan det som gör att man blir trött, sliten och känner att döden nog skulle vara helt ok. Låg själv i skogen fredag-söndag natt, sov runt 2 timmar totalt och åt bara några energybars. Handskarna frös till is och man frös fast i vapnet när man tog i det, härligt med fuktig havsluft och massa minusgrader. Men det kommer inte du bli utsatt för, inte under GMU'n iaf... ;)

Boden, så ja jag lär frysa :D

Jag tror säkert att det kommer bli stundvis hårt, eller jag hoppas snarare på det. Och jag kommer inte dyka upp helt oförberedd, jag försöker se till att vara i form och att ha tränat "rätt saker" som marsch med tung packning etc innan inryck. Förhoppningsvis ger det mig ett litet försprång :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Boden, så ja jag lär frysa :D

Jag tror säkert att det kommer bli stundvis hårt, eller jag hoppas snarare på det. Och jag kommer inte dyka upp helt oförberedd, jag försöker se till att vara i form och att ha tränat "rätt saker" som marsch med tung packning etc innan inryck. Förhoppningsvis ger det mig ett litet försprång :)

Tre månader från april?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Sälvvalt, jag klagar inte. Fast du har rätt:hihi

Det bästa jag gjort var när jag gick till adjutanten och lämnade igen returbiljetten till Boden och sa att jag inte alls hade för avsikt att delta i vidare utbildning(förberedande yoff-utb) efter muck...
- Tack å hej lixom, tio månader får räcka! Nu får ni leka pangpang och sminka er med grönt utan mig!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Subarun behöver nya vinterdäck nästa säsong. Men hon klarade sig undan en fastsättning igen :crash

Eller? Går det ens att sätta fast en subaru? Har aldrig lyckats iallafall :tungan

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En present som ligger och väntar på att ges bort får mitt ansikte att lysa med ett stort leende idag. :D

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Brorsans äldsta dotter kommer på besök på fredag. Vi har inte setts sedan i somras, ska bli kul att träffa den lilla skitungen igen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Inte helt fel att jobba hemifrån idag. Börja dagen inomhus, ladda datorn och elda i vedspisen, lyssla lite på den trasiga biltutan som går och kraxar lite stöddigt på gården. Efter lunch är datorn hyfsat laddad och solen har värmt upp det så termometern står på 12 plusgrader. Bara att sätta sig i en fåtölj mot garageväggen och njuta av solen. :D

Sambons lycka efter hennes hojtur var också oerhört smittsam. :)

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...