Vad fick dig att le idag?

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Bollar lite frågor med en tjej på en dejtingsite.

Hon frågade: "Vad skulle du säga om jag kom till vår fika i gröna platåskor, rosa peruk och leopardklänning?"
Jag svarade: "Haha, ha på dig det så får du se. ;)"

Sen passade jag tillbaka frågan, något omformulerad: "Vad skulle du säga om jag kom till vår fika i högklackat, peruk och rosa klänning?"

Hennes svar fick mig inte bara att le, utan LOL. :D

"Jag skulle tycka att det var coolt men att du hade gett lite felaktiga signaler. Skulle vilja bli kompis men inte ligga med dig. Haha."

:Bugar

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Bollar lite frågor med en tjej på en dejtingsite.

Hon frågade: "Vad skulle du säga om jag kom till vår fika i gröna platåskor, rosa peruk och leopardklänning?"
Jag svarade: "Haha, ha på dig det så får du se. ;)"

Sen passade jag tillbaka frågan, något omformulerad: "Vad skulle du säga om jag kom till vår fika i högklackat, peruk och rosa klänning?"

Hennes svar fick mig inte bara att le, utan LOL. :D

"Jag skulle tycka att det var coolt men att du hade gett lite felaktiga signaler. Skulle vilja bli kompis men inte ligga med dig. Haha."

:Bugar

Vad ska du ha på dig då? Nu har hon ju indirekt förklarat att hon skulle tycka att det var coolt om du hade på dig något annorlunda men att det kanske inte ska vara nån feminin utstyrsel.

Kycklingdräkt? Jag skulle lätt ligga med en kille som kom till första dejten iklädd kycklingdräkt!

sportbike

Guest
Tandläkarbesök, fick ett bröst i örat och en hård kram, gratis var det också.
Fii fan va snygg hon e :tuttar

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Vad ska du ha på dig då? Nu har hon ju indirekt förklarat att hon skulle tycka att det var coolt om du hade på dig något annorlunda men att det kanske inte ska vara nån feminin utstyrsel.

Kycklingdräkt? Jag skulle lätt ligga med en kille som kom till första dejten iklädd kycklingdräkt!

I en annan fråga har hon mer eller mindre sagt rakt ut vad hon vill att jag ska ha på mig.

Vart hittar man en t-shirt med zebramönster på kort varsel? Alternativt bara en t-shirt med en bild av en zebra. :va

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
I en annan fråga har hon mer eller mindre sagt rakt ut vad hon vill att jag ska ha på mig.

Vart hittar man en t-shirt med zebramönster på kort varsel? Alternativt bara en t-shirt med en bild av en zebra. :va

En affär som säljer tantkläder borde ha det. Annars finns det säkert på H&M, kanske inte på killavdelningen men det kan ju vara lite charmigt att komma med en på tok för tajt zebramönstrad tröja.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Gör't! När e dejten? Ska hålla ett öga öppet efter zebrarandigt åt dig om du lovar att posta en bild på din outfit och berätta hur dejten gick :)

Hittar jag en så bangar jag icke! :brynad Dejten är nu på måndag, om jag hinner bli frisk tills dess. Är sådär förkyld och ynklig som bara vi karlar kan vara. :gnissla :crash

Härmed lovar jag att posta en bild på outfiten OCH berätta om dejten. :fakta Inte kan jag undanhålla något sånt från SH-familjen inte. :krama

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Härlig feedback från kollegor och chef på nya jobbet idag - ruskigt kul efter lite slit. Och ett stenhårt fyspass med crossklubben efter det...fyra dagars ledighet med god mat, lite brädåkning och KM i enduro...det kunde vara värre. ;)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC