Vad fick dig att le idag?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Siter på viploungen i köpenhamn på väg till washington. Öl e gott,godare om den är gratis.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
VTRn. :) :kär Äntligen! Den är fixad, påställd, besiktigad och äntligen var det dags för min första tur på en VTR! Så helt underbar!!! Trevligaste hojen jag kört. :) Fast den är ju inget för stadstrafik. Elände att hålla varvet upp i stan, så himla uppenbart att den är byggd för helt andra vägar... :kär

Så glad att maken hittat en ny 'leksak' så jag fått hans gamla.
Min, min, min, min, min... :banana :banana :banana

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
När jag låg bakom en litet hantverkarskåp med regnumret "IOM TT" vid Bromma flygplats så log jag. :tummenupp

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Ställde ut på Bikedagarna idag.

Köpte mig ett par TCX COMPETIZIONE RS för det fasliga priset 300 kr:D
Kändes som jag rånade Angelika på Bike

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
trollface.jpg

Last edited:

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ställde ut på Bikedagarna idag.

Köpte mig ett par TCX COMPETIZIONE RS för det fasliga priset 300 kr:D
Kändes som jag rånade Angelika på Bike

:tummenupp Snacka om klipp! Antar att du vet att nypriset var 3,5k? Lelles tycker att 2,7k är rea... Köpte mina för 1700 fr England. Kanonbra!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Najs väder, ska spela basket med några kompisar. Och snart, snart, snaaaaart, åker jag till USA. :)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jo....för fan. Jag flinar som bara den. För att jag blivit faster.

Och lilla tjejen är sååå söt att jag blev alldeles kär. :kär

Åhhh....fi fan så söööt!! :wiggle

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Sitter på bussen mellan Vaschingtån och Njeuw jårk och skriver inlägg på SH via wiffi.. Internet e jefligt fränt ibland.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag testade att dra igång min gamla 20hp Yamaha utombordare från 1978 som inte har varit igång på två år. Det gick åt cirka 57 drag i snöret, men den hoppade igång. Jag körde med spolmuff så avgasutsläppet var i luften och inte under vatten som är tanken, det var ett par hundar i närheten som höll på att skita på sig av oväsendet.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Var ute på en 1½h tur med hojen idag. Tog svängen hem genom stan för det var isande kallt innanför skydden. På sista stora vägen hem var det en fullpackad kombi som låg brevid mig. Märkte att dom tittade på mig. Först en tjej och sen :hejen en annan tjej i bilen. Jag :hej tillbaka såklart.
Kommer upp i höjd med killen som kör. Han är oxå glad och gör "gasa-mer"-tecken. Eftersom jag aldrig faller för grupptryck petar jag ner lådan två steg och hoppas innerligt att det ska finnas effekt kvar i spisen för att kunna visa magen. Ibland är 58hk och pizzaälskande pilot en för dålig kombination. Jag provar iaf och upp går det. Ler stort i hjälmen för det kändes verkligen som en chansning. En misslyckad wheelie är ju inte så mkt att skriva hem om direkt. Det bär iväg på slangen. Svårt att uppskatta men kanske 400m senare landar framhjulet igen. Av någon anledning har jag spänt mig så det krampar i båda benen och runt bröstet. Kylan var inte längre ett problem. Nu är jag helt varm i kroppen. Det är dags att åka samlat igen för jag ska av från den stora vägen. Det dånar förbi en SUV. Chauffören är 30-40 år och ger mig en fet :tummenupp
Bara lite senare kommer den fullpackade kombin ikapp. En av tjejerna i bilen, en söt krullig blondin gör :slicka mot mig. Jag börjar skratta i hjälmen. Jag är inte direkt killen som brukar få sexuella inviter mitt på blanka dagen. Med mina stora terminator-handskar (vanliga shortglaves) pekar jag på henne likt en polis. Kom inte på nåt annat att göra. Hon börjar skratta i bilen och jag fnissar hela vägen till garaget, i garaget och på väg hem.

:Rockbanan:cpparty:yoparty

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...