Vad fick dig att le idag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hade du den ovanpå skinnstället då?? :va

Haha, nae det blir inget skinnställ på ett tag. Han som sa att han har fixat min hoj under vintern visade sig va mytoman o har ljugit om allt. Så nu är det bara att börja om från början igen, men den här gången få nån som jag litar på till 100% titta på den istället. Synd bara att idioten haft hojen i åtta-nio månader o inte lyckats göra ett skit. :4skrika :mad

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Haha, nae det blir inget skinnställ på ett tag. Han som sa att han har fixat min hoj under vintern visade sig va mytoman o har ljugit om allt. Så nu är det bara att börja om från början igen, men den här gången få nån som jag litar på till 100% titta på den istället. Synd bara att idioten haft hojen i åtta-nio månader o inte lyckats göra ett skit. :4skrika :mad

Jämrans mjeppo...:huvet

Var det mycket som skulle fixas på hojen?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag kände att det var dags att byta upp sig till en lite mer rejäl hoj, med mer effekt.

282267_546706342038584_35364774_n.jpg

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj
Kan fö inte låta bli att le åt att min grönviffer håller på att bli en fajter, ju mer jag handleder min övningkörningselev...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jämrans mjeppo...:huvet

Var det mycket som skulle fixas på hojen?

Han skull fixa en oljeläckage o kolla upp varför hojen går så segt o illa. Han har inte gjort ett skit. Han har dessutom sagt att hojen varit inlämnad på Din mc vilket den inte har eftersom jag har kompisar som känner dom som jobbar där. Personen han påstår sig ha lämnat den till där existerar inte. Gissa om jag sitter på jobbet och kokar. Om han kommer hit till receptionen kommer jag att flippa. :4skrika :mad

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Han skull fixa en oljeläckage o kolla upp varför hojen går så segt o illa. Han har inte gjort ett skit. Han har dessutom sagt att hojen varit inlämnad på Din mc vilket den inte har eftersom jag har kompisar som känner dom som jobbar där. Personen han påstår sig ha lämnat den till där existerar inte. Gissa om jag sitter på jobbet och kokar. Om han kommer hit till receptionen kommer jag att flippa. :4skrika :mad

Lär dig mecka? I sverige är vi jämställda numera :D

adrian_vg

Gick med
4 Oct 2008
Hoj

Såna där fel är lite kniviga att fixa, speciellt om motorn måste ur och klyvas. :(

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag vs fiber installatörerna 1-0

Dom hade DDR regler vart det skulle dras och exakt - detta skulle inneburit typ projekt Hallandsåsen i tid och oreda i lägenheten.
Bredvid kabeltv uttaget - inga undantag.

Stack och köpte ett kabeltv uttag och limma fast det på ett helt waco ställe där jag ville ha fiberuttaget.
Inte inne i kylskåpet, mitt i ett fönster eller element men lite "konstigt ställe det sitter på:va - jaja då monterar vi där.

:hihi Clandenstine ops

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...