Kärran som satte världen på hjul.En äldre herre som var ute idag och luftade sin T Ford
Insikten att jag inom en månad tackat nej till en lönehöjning på sisådär 50% och en halv miljon i reda pengar.
Det är skönt att inte behöva sälja sin själ.
Solen och att jag knallade iväg till jobbet i klänning.
Hade du den ovanpå skinnstället då??
Haha, nae det blir inget skinnställ på ett tag. Han som sa att han har fixat min hoj under vintern visade sig va mytoman o har ljugit om allt. Så nu är det bara att börja om från början igen, men den här gången få nån som jag litar på till 100% titta på den istället. Synd bara att idioten haft hojen i åtta-nio månader o inte lyckats göra ett skit. :mad
Jag kände att det var dags att byta upp sig till en lite mer rejäl hoj, med mer effekt.
View attachment 384628
Får man fråga vad du kört förut?
Cross var lääängesen nu.
Men på sista tiden har jag flängt runt på en Z1000SX.
Jämrans mjeppo...
Var det mycket som skulle fixas på hojen?
Han skull fixa en oljeläckage o kolla upp varför hojen går så segt o illa. Han har inte gjort ett skit. Han har dessutom sagt att hojen varit inlämnad på Din mc vilket den inte har eftersom jag har kompisar som känner dom som jobbar där. Personen han påstår sig ha lämnat den till där existerar inte. Gissa om jag sitter på jobbet och kokar. Om han kommer hit till receptionen kommer jag att flippa. :mad
Han skull fixa en oljeläckage o kolla upp varför hojen går så segt o illa. Han har inte gjort ett skit. Han har dessutom sagt att hojen varit inlämnad på Din mc vilket den inte har eftersom jag har kompisar som känner dom som jobbar där. Personen han påstår sig ha lämnat den till där existerar inte. Gissa om jag sitter på jobbet och kokar. Om han kommer hit till receptionen kommer jag att flippa. :mad
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |