Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sambon ser en kille som tagit in sin riktiga cykel i vardagsrummet, satt upp skiten på ett depåstöd och helt enkelt använt skiten som en spinningcykel.

Hon brister ut: Det där var ju smart! Bara plocka av kedjan och trampa loss!

Jag svarar då att han inte plockat av kedjan, utan helt enkelt bara höjt bakhjulet över marken för att fortfarande ha motstånd när han trampar.

Hon hävdar då att det inte skulle fungera, då kedjan enligt henne driver båda hjulen!

Det var ungefär här jag dog :rofl :rofl :rofl

:rofl :rofl :rofl
...
:rofl:rofl:rofl

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Uppgraderade från rum till svit på helgens spa. Ibland är det bra att det blir överbokat på ett hotell.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Sambon ser en kille som tagit in sin riktiga cykel i vardagsrummet, satt upp skiten på ett depåstöd och helt enkelt använt skiten som en spinningcykel.

Hon brister ut: Det där var ju smart! Bara plocka av kedjan och trampa loss!

Jag svarar då att han inte plockat av kedjan, utan helt enkelt bara höjt bakhjulet över marken för att fortfarande ha motstånd när han trampar.

Hon hävdar då att det inte skulle fungera, då kedjan enligt henne driver båda hjulen!

Det var ungefär här jag dog :rofl :rofl :rofl

Har du vågat visa inlägget och efterföljande kommentarer för sambon?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har du vågat visa inlägget och efterföljande kommentarer för sambon?

Åhja :D

Hon blev lite röd om kinderna :hihi

Edit: Kan även tillägga att jag fick lite skäll för att ha "förlöjligat" henne på internet :rofl

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
..."dödstraffen" som den borde heta i Aftonbladet i morgon! Fredrik Petterson, vilken hjälte! :banana

Sverige i semifinal! :fyllisar

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Den här texten fick mig att le, en tjejkompis la upp den på facebook nu efter att Sverige vann över Kanada. Vet ej ännu hur seriös hon var, men jag är 99% säker att hon är seriös. hon är ju vegetarian ! :fakta
Jag ler för att jag är så glad att jag är född till något bättre än henne helt enkelt, det livet och synen på svenskar kan inte va nice att leva med.

En vild gissning.

Vårt avlånga whitetrashland har samlat ihop en skara svettiga män, klätt dem i matchande dräkter och lyckats klara av någonting bättre än någon annan på TV (faktisk bedrift oklar). Dessutom var detta mot vår något mer intelligenta motsvarighet i väst, vilket får svenskarna som bevakar cirkusen att känna sig ännu mer stolta över något de inte själva gjort. Och, nu är därför halva landets befolkning ännu mer sinnesrubbad än vanligt - för att samma svettiga män om ett par dagar istället ska åka skridskor med lillebror (historiskt sett, men storebror i allt annat).
And good luck with that, btw.

Detta resulterar i en allmänhet med betydligt färre fungerade hjärnceller än annars, i en värld temporärt fylld till bredden med onödigt tjafs (men det är ju skönt för det lata folket med lite fritid, så att säga).

Och vi ovanliga människor som avstår detta intelligensbefriade tidsfördriv, lider nu därför ofrivilligt av högljudda fulla grannar och stora mängder ofokuserade kollegor. Bland mycket annat. Helt i onödan.

Det är alltså officiellt dags för mig att gå i ide.

Fast jag bara gissar, jag har kollat på Eurovision. Och där är det heeeeelt annorlunda...

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ljuvlig tur på en lagom krokig 70-väg på gixxern. Häng på en nyklippt gräsmatta med gixxerns svalnande motor tickandes, ackompanjerat av fågelkvitter.

Så dyker det upp en störtskön herre (som jag haft glädjen att ha som elev på en kursdag eller 2) på sin fina retta och vi tjötar tills solen är på väg ned, så krokig väg tillbaka hem.

Sweet.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Den här texten fick mig att le, en tjejkompis la upp den på facebook nu efter att Sverige vann över Kanada. Vet ej ännu hur seriös hon var, men jag är 99% säker att hon är seriös. hon är ju vegetarian ! :fakta
Jag ler för att jag är så glad att jag är född till något bättre än henne helt enkelt, det livet och synen på svenskar kan inte va nice att leva med.

En vild gissning.

Vårt avlånga whitetrashland har samlat ihop en skara svettiga män, klätt dem i matchande dräkter och lyckats klara av någonting bättre än någon annan på TV (faktisk bedrift oklar). Dessutom var detta mot vår något mer intelligenta motsvarighet i väst, vilket får svenskarna som bevakar cirkusen att känna sig ännu mer stolta över något de inte själva gjort. Och, nu är därför halva landets befolkning ännu mer sinnesrubbad än vanligt - för att samma svettiga män om ett par dagar istället ska åka skridskor med lillebror (historiskt sett, men storebror i allt annat).
And good luck with that, btw.

Detta resulterar i en allmänhet med betydligt färre fungerade hjärnceller än annars, i en värld temporärt fylld till bredden med onödigt tjafs (men det är ju skönt för det lata folket med lite fritid, så att säga).

Och vi ovanliga människor som avstår detta intelligensbefriade tidsfördriv, lider nu därför ofrivilligt av högljudda fulla grannar och stora mängder ofokuserade kollegor. Bland mycket annat. Helt i onödan.

Det är alltså officiellt dags för mig att gå i ide.

Fast jag bara gissar, jag har kollat på Eurovision. Och där är det heeeeelt annorlunda...

Hon låter frisk....*harkel*

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Resan hem från jobbet igår.
Förutom lite skojiga vägar så kände jag värmen från motorn vid stillastående eller väldigt lugn körning. Kan inte minnas att den känslan infann sig öht förra året. Värme. Fan, med lite tur kanske det blir varmt och soligt i år iaf.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
En person på facebook länkar till en blogg som irriterar sig över sexistisk reklam och har skrivit ett sarkastiskt inlägg. Tycka vad man tycka vill om både bloggen och sexistisk reklam, men jag finner det mycket underhållande att högst upp på bloggerskans blogg ligger en stor banner där Beyonce poserar i bikini.

sexism.jpg

http://nojesguiden.se/blogg/nanna-johansson/det-behover-inte-vara-sexism

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En person på facebook länkar till en blogg som irriterar sig över sexistisk reklam och har skrivit ett sarkastiskt inlägg. Tycka vad man tycka vill om både bloggen och sexistisk reklam, men jag finner det mycket underhållande att högst upp på bloggerskans blogg ligger en stor banner där Beyonce poserar i bikini.

View attachment 385488

http://nojesguiden.se/blogg/nanna-johansson/det-behover-inte-vara-sexism

Asså, typ jobbit å lesa teksten innan man reagerar LR?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Nu jävlar känns livet rätt oförskämt bra. Har varit på Lelles och fyndat ett par vanliga pjucks billigt i strl 47, som sitter helt okej och är jävligt luftiga. Dessutom ett ryggskydd.
Nu sitter jag mätt och belåten i en fåtölj med fötterna på en pall på verandan i skuggan och njuter av doften av nyklippt gräs när sambon brappar runt med gräsklipparen på gräsmattan samtidigt som jag sitter och surfar hojprylar. Life's good. Tror fan jag ska gå och hämta en kall bärs med...

Och ikväll kan man ta det soft och kolla på Q2 för Le Mans med... Jävlars, den här sommaren har redan fått mer "Fan va gott!"-poäng än förra årets...

Nån som vill ha en bärs? :D Jag bjuder. :fakta

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...