Den här texten fick mig att le, en tjejkompis la upp den på facebook nu efter att Sverige vann över Kanada. Vet ej ännu hur seriös hon var, men jag är 99% säker att hon är seriös. hon är ju vegetarian !
Jag ler för att jag är så glad att jag är född till något bättre än henne helt enkelt, det livet och synen på svenskar kan inte va nice att leva med.
En vild gissning.
Vårt avlånga whitetrashland har samlat ihop en skara svettiga män, klätt dem i matchande dräkter och lyckats klara av någonting bättre än någon annan på TV (faktisk bedrift oklar). Dessutom var detta mot vår något mer intelligenta motsvarighet i väst, vilket får svenskarna som bevakar cirkusen att känna sig ännu mer stolta över något de inte själva gjort. Och, nu är därför halva landets befolkning ännu mer sinnesrubbad än vanligt - för att samma svettiga män om ett par dagar istället ska åka skridskor med lillebror (historiskt sett, men storebror i allt annat).
And good luck with that, btw.
Detta resulterar i en allmänhet med betydligt färre fungerade hjärnceller än annars, i en värld temporärt fylld till bredden med onödigt tjafs (men det är ju skönt för det lata folket med lite fritid, så att säga).
Och vi ovanliga människor som avstår detta intelligensbefriade tidsfördriv, lider nu därför ofrivilligt av högljudda fulla grannar och stora mängder ofokuserade kollegor. Bland mycket annat. Helt i onödan.
Det är alltså officiellt dags för mig att gå i ide.
Fast jag bara gissar, jag har kollat på Eurovision. Och där är det heeeeelt annorlunda...