BlöjRäsern
Gränsfall
Kul titel på klippet. Jag gillade lagkamraternas hejande. Föreställer mig att de snackade skit om henne medan hon var inne i cellen
Kn man byta kön?
Hittills i år har kursen backat 34 procent.
View attachment 388794
Hit ska jag och Nikel flytta i slutet på augusti! Ska bli så obeskrivligt skönt att få naturen så nära och kanske framför allt att få boende och garage på en och samma plats
Det här lilla monstret som väger in på hela 2310 gram och mäter hela 46 cm ovan jord
Seg förlossning som sträckte sig 4 dygn och slutade i akut kejsarsnitt. Men, alla mår bra och nu vilar vi på BB!
Kul titel på klippet. Jag gillade lagkamraternas hejande. Föreställer mig att de snackade skit om henne medan hon var inne i cellen
Återfann min cykel idag.
Tänkte skriva i förbannad-tråden att den var stulen (#4 jag blir av med), men efter hård granskning av senaste veckans händelser hittade jag den parkerad i centrum. Precis där jag ställt den på fyllan förra lördagen.
Återfann min cykel idag.
Tänkte skriva i förbannad-tråden att den var stulen (#4 jag blir av med), men efter hård granskning av senaste veckans händelser hittade jag den parkerad i centrum. Precis där jag ställt den på fyllan förra lördagen.
Norrland är så glesbefolkat att man måste stjäla sin egen cykel.
Är det därför dom är överrepresenterade i självmordsstatistiken?
Återfann min cykel idag.
Det undrar fan jag också!Å vart har du ställt de tre föregående?
Glömde sätta på soppakranen.
In med en hand och vrida om och se så fint den gick nu helt plötsligt
Bara skruva på allt igen och göra om hela proceduren men men nu har den nytt fint gelbatteri iaf så jag slipper göra om operationen på ett tag
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|