Vad fick dig att le idag?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ungefär som när far och jag skulle ut med båten... En gång glömde vi pluggen(vi la aldrig i båten som tur var den gången :) ) sen glömde vi "ramla i sjön snöret". Tog en bra stund innan vi fattade att det var snöret som saknades.

Dyvikan har man ju glömt, tur den inte låg på så djupt vatten så man kunde få i pluggen och ösa ur vattnet och åka hem från ön.:brinnerup

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:D
2012-02-17.jpg
2012-05-25.jpg
2012-10-02.jpg
2013-02-05.jpg

Pippi, nånting säger mig att du kan uppskatta denna lite extra :D
2013-06-11.jpg

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Ligger i sängen o fnittrar, kall så jag skakar, blöt o helt slut efter att i flera timmar gjort typ yoga...
allt i min läderpyjamas :D efter att jag duschat i det :D
seriöst jobbigt att komma i det men med våld o sammarbete så gick det äntligen.

pics javisst
image.jpg

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
<a href="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-lHSvsB46Og" target="_blank">[video=youtube;-lHSvsB46Og]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-lHSvsB46Og[/video]

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
http://www.nt.se/nyheter/?articleid=8692995
[h=1]Inbrottstjuvar stal Mac-dator[/h] Norrköping
En 18-årig kvinna blev utsatt för ett inbrott i Norrköping.

Någon eller några har brutit sig in i kvinnans lägenhet och stulit 18-åringens dator av märket Macintosh.
Kvinnan upptäckte stölden när hon såg att hennes balkongdörr var öppen och datorn var försvunnen.
Inbrottet ska ha inträffat någon gång mellan klockan 13:00 och 23:50 under fredagen.

Adrian Cederqvist

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fortsätter lite på rockmorsans spår: För första gången på 7 år kommer jag I mina gamla kläder, som jag slängde (stoppade undan i en säck på vinden) när jag växte ur (blev för tjock för) dem, lite kul :)

DSC_0587.jpgDSC_0589.jpg

Gått från midjemått 36" till 31" :)

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Visst drog man på smilbanden..

bumse.jpg

..men för dom pengarna känns det ändå som ett halvtamt försökt till busbil, faktiskt.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fortsätter lite på rockmorsans spår: För första gången på 7 år kommer jag I mina gamla kläder, som jag slängde (stoppade undan i en säck på vinden) när jag växte ur (blev för tjock för) dem, lite kul :)

View attachment 389068View attachment 389069

Starkt jobbat Busken. Vad har du kört för träning, jag tänkte ta tag i lite träning för att gå ner lite i vikt och få lite mer muskler? (Hoppas det ska öka mina chanser hos kvinnor :))

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Starkt jobbat Busken. Vad har du kört för träning, jag tänkte ta tag i lite träning för att gå ner lite i vikt och få lite mer muskler? (Hoppas det ska öka mina chanser hos kvinnor :))

Tack :)

För min del så har LCHF varit "the shit". Har man en del att ta av så bara rasar kilona av en, framförallt i början, bara du hoppar de vanligaste kolhydraterna (dvs ta bort allt ris, potatis, pasta, bröd och såklart läsk och godis) och ersätter med typ sallad och protein. Sen planar det ut lite, men det går verkligen jättefort i början. Träning har för min del bestått av löpning, situps, armhävningar och lite oliak hantelövningar, bara enkla grejer man kan köra hemma. Tränar inget på gym alls :) Men viktnedgången i sig är nog i princip bara dietens förtjänst, du kan nästan vila dig smal på lchf.

Lycka till :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

View attachment 389068View attachment 389069

Extra bra jobbat med tanke på att du nu kommer i kläder du använde innan du växt klart :tummenupp

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Det som fick mig att le var när jag prov körde en honda CBR 600 och sen en Triumph Street triple båda hade sin charm :banana

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90

*spännisbild*

Spara ut håret igen medan du kan!
Mycket snart (relativt sett i en människas korta liv) kommer någon att säga "det börjar se lite tunnare ut på hjässan" och då vet du att det är slut. På allt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA