Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Morgonen börjar bra! Fick positivt besked från säljaren av hojen jag spanat in, nu är det bara lite annat som ska klaffa så kanske jag har ny båge redan ikväll!!:banana :yoparty :tummenupp :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är kväll nu. Nååååå?

Kom precis I säng på fina logementet, ute på parkeringen står min fina gsf 1200 bandit från 99!:tummenupp helt lyrisk, sicken jävla hoj! :D kan knappt vänta tills imorgon kväll, kvällslediga och jag ska fan ut och gasa!:banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Stor frukost dag två vid Nürburgring, solen skiner och snart ska jag och rockmorsan ut igen, livet är gott just nu.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag kan inte sluta le, den här jävla hojen är helt vild :D Har inte ens kunnat nyttja allt den har att ge än, den sticker såpass bra ändå! :D Krävs nog lite tid att vänja sig :D Sjukt nöjd är jag hur som, den är verkligen allt jag ville ha och mer! :tummenupp Ljudet är för övrigt awesome, riktigt mulligt men ändå rivigt liksom... Låter som ett vilddjur, gillar't! :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Fan va kul, är nog en bra hoj att åka långa sträckor på.
Fan vad kul är bara förnamnet :D
Den är ganska bekväm, men det breda styret och den upprätta körställningen gör ju att man blir ett riktigt vindfång. Men den ligger stadigt, kraft har den i överflöd och ligger på rätt lagom cruisingvarv på ca 4000 i sisådär 120! Så den går nog alldeles ypperligt att toura lite med :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Den är ganska bekväm, men det breda styret och den upprätta körställningen gör ju att man blir ett riktigt vindfång. Men den ligger stadigt, kraft har den i överflöd och ligger på rätt lagom cruisingvarv på ca 4000 i sisådär 120! Så den går nog alldeles ypperligt att toura lite med :)

Då kan ju du ta täten nästa gång ni skåningar kommer upp hit då ;)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Dem är bra banditerna. Har åkt bayern och österrike runt på en sådan. Bra köp. Kom ihåg att köra storforsen-jokkmokk-gällivare-vägen. Grymt underhållande!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Avundsjuk.nu

Bilder. :fakta
Blir lite bilder när jag kommit hem. Ingen dator med mig, och telefonen lämpar sig inte så bra för bilder.

Bor ni precis vid ringen?

Några kilometer till ringen som sagt.

---
Och dagens leende kommer ju föga förvånande från två varv på ringen, men förutom det, sex mil allmän väg i bergen häromkring. Favoritvägar här äldre ju onödigt. Varenda liten bott väg här är i i klass med alla de absolut bästa små snuttarna väg hemma i Sverige. 6 mil i sträck av det... Undrar om de behöver en programmerare här?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Då kan ju du ta täten nästa gång ni skåningar kommer upp hit då ;)
Jepp, nu jävla vore det väl själve den om du körde ifrån mig igen :D
Dem är bra banditerna. Har åkt bayern och österrike runt på en sådan. Bra köp. Kom ihåg att köra storforsen-jokkmokk-gällivare-vägen. Grymt underhållande!

Tack för tipset, ska kika på den vägen!:tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Blir lite bilder när jag kommit hem. Ingen dator med mig, och telefonen lämpar sig inte så bra för bilder.

Några kilometer till ringen som sagt.

---
Och dagens leende kommer ju föga förvånande från två varv på ringen, men förutom det, sex mil allmän väg i bergen häromkring. Favoritvägar här äldre ju onödigt. Varenda liten bott väg här är i i klass med alla de absolut bästa små snuttarna väg hemma i Sverige. 6 mil i sträck av det... Undrar om de behöver en programmerare här?

Jadu, jag var där och brände ett par dagar på att bara snurra runt på måfå i väntan på kvällskörningen - sjuka vägar. Ned mot Cochem, och partiet över hohe acht och ned till Adenau.. :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Är du ledig 16-19/8?

Jadu, bra fråga... Vi har inte fått schemat så långt framåt, mem jag är ledig denna helgen och nästa så risken finns ju att det or helgtjänst... Ska kolla upp det!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin