Vad fick dig att le idag?

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Visserligen inte idag utan igår, men jag körde min första dag på bana(Gelleråsen) igår och "goddam, what a rush" :yoparty
Det var nog det roligaste jag gjort med kläderna på...
Har man aldrig provat så är det ju ett måste. Kan inte beskriva känslan, men när man fick till ett bra spår och behärskade hojen och bara, bara...så var det...obeskrivligt.

Jag ler fortfarande bara jag tänker på det :banana
Första men absolut inte sista...det skall bli många fler gånger.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Inredde om i lägenheten och :) då det blev så fint. Nya gardiner, (om inte så pass långa som jag ville ha men fördelen att inga katter leker i dem) med uppsättning/omplacering av mctavlorna som pricken över i:et. Det enda som riktigt saknas nu är bättre ljud vilket ska lösas med fräcka högtalare i taket (svindyra dock) och sonos.

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Inredde om i lägenheten och :) då det blev så fint. Nya gardiner, (om inte så pass långa som jag ville ha men fördelen att inga katter leker i dem) med uppsättning/omplacering av mctavlorna som pricken över i:et. Det enda som riktigt saknas nu är bättre ljud vilket ska lösas med fräcka högtalare i taket (svindyra dock) och sonos.

Du har inte några målningar av Leif Ahnlund?
http://www.ahnlund.nu/gallmc/galleri-1.htm
Jag är löjligt förtjust i hans verk.
ballaughbridge.jpg

racermasen

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2008
Hoj
MV Agusta F3 racehoj
Fick ett SMS idag med texten "Är det du som är pappa till "......" ?
Vad har hänt nu då tänkte jag och svarade "Varför undrar du?"
Fick tillbaka "För att jag kanske är lite intresserad att träffa han"

Då man är singel sedan snart ett år sedan så satte det sig ett leende på läpparna som inte släppt än efter flera timmar:)

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Fick ett SMS idag med texten "Är det du som är pappa till "......" ?
Vad har hänt nu då tänkte jag och svarade "Varför undrar du?"
Fick tillbaka "För att jag kanske är lite intresserad att träffa han"

Då man är singel sedan snart ett år sedan så satte det sig ett leende på läpparna som inte släppt än efter flera timmar:)
Vad svarade du då?:tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vad svarade du då?:tummenupp

Ligga? :brynad

Kan man svara något annat på det?

Jag fick ett jättegulligt SMS en gång som gjorde mig jättekonfunderad, det var skickat från en telefon tillhörande en kille, och jag fick inget svar på min fråga "Skickade du det där till rätt nummer?" som jag slängde tillbaka direkt jag fick det.

Fan, han verkade ju trevlig och allt...

Last edited:

racermasen

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2008
Hoj
MV Agusta F3 racehoj
Ligga? :brynad

Kan man svara något annat på det?

Jag fick ett jättegulligt SMS en gång som gjorde mig jättekonfunderad, det var skickat från en telefon tillhörande en kille, och jag fick inget svar på min fråga "Skickade du det där till rätt nummer?" som jag slängde tillbaka direkt jag fick det.

Fan, han verkade ju trevlig och allt...

Många lite halvroliga svar for genast genom huvet men jag svarade faktikst seriöst. Har skickats ett par SMS under dagen så nu vet jag vem det är och hon är riktigt fin :tummenupp. Så tur att man höll igen på dom roliga svaren.

Och nej, jag har inte slutat le än:)

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Jag började le idag för att.....
nu kan ingen komma och börja gnälla om blattar eller svenskar eller så, för nu är alla lika! Skönt att slippa läsa dryga inlägg om ras och färg i olika trådar, nu är det stopp för det, så det så!

SVENSKEN

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vet man inte hur det ska göras får man gå på instinkt....
[YOUTUBE-ID]HUNyN5jbl7I[/YOUTUBE-ID]

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Retades lite med killen och hans ide om att bergoplattor (som blev över när vi fixade iordning det fula betonggolvet) skulle fungera som en spikmatta men efter lite filande så fungerade den faktiskt :skrämd och jag fick ärligt krypa till korset och erkänna att iden inte var så dum :rodnar

Berättade detta för arbetskollegor på sjukgymnastiken, vi fick oss ett gott skratt, som funderar på att köpa in "de riktiga" spikmattorna i behandlingssyfte.

De första minuterna är inget vidare men efter 20 minuter befann sig en härlig värme och sedan slumrade jag till.:)

Tror dock att jag kommer att köpa en "riktig" så får han behålla den han har :hihi

Last edited:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Beställde en helvit HJC hjälm från Amerikat då dessa inte gick att uppbringa i Svedala.

er-gorano

papichulo
Gick med
4 May 2009
Hoj
2006, kawasaki er6, drz400-såld
min son får mig att le varje dag...är pappaledig och min son "hjälpte" min att vaxa bågen.
He he, dom är för sköna dom små liven:)

Mäki1

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Hoj
Suzuki SV1000S -04. Kawasaki ER6F -07
En ny fras för att dra alla HD cyklar över en kant, " Tuff i Gruppmoppe" fick mig att asgarva... :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Var ute på en runda efter torsdagsfikat med några bröder i klubben, stannade på en mack då några skulle tanka. En broder med nyinköpt VFR 800 skulle kolla lufttryck då han tyckte det lät för mycket om däcken, då tog jag tillfället till akt och kollade mina däck.

Hade 1,5 kilo fram och 1,8 bak :gnissla

Fyllde upp till 2,5 fram och 2,9 bak. Efter några kurvor infann sig ett stort leende i hjälmen, det var fan en helt annan hoj jag körde. Otroligt mycket enklare att svänga med:tummenupp:):yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati