Vad fick dig att le idag?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Som många vet så har jag sedan flera år haft ett grannpar som är två bö...., två män med samma sexuella läggning.
Dom är dessutom både döva och stumma varför nattliga aktiviteter inte kunna tystas genom att banka i väggen.
För c:a sex månader sen fick dom ytterligare en inneboende bö... man med samma sexuella läggning, mycke banka har det varit.
Idag var det tredje namnet på dörren bortrivet :)
Lite mer sömn :tummenupp

Hur menar du här?

sportbike

Guest
Hur menar du här?

Well, två är färre än tre, right?

Nåt som fick mig att le skamset idag var att den har flyttat in en ny tjej i huset, träffade henne i porten, och hon pratade om nånting i tio minuter men jag hörde inte ett ord för jag ville bara ta ett steg framåt och kyssa henne :crash
Såå jävla vacker.....

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Det värsta med bankande i väggen i dylik situation är att målen för övningen kan tro att du vill vara med (juckar i takt på andra sidan väggen).
Har de tittat hungrigt efter dig den senaste tiden? :brynad

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

http://www.youtube.com/watch?v=00UXXbaEWDU
Ahaa... Tänkte mig att du hade fått en kompis som berövade dig din sömn.

Nåt som fick mig att le skamset idag var att den har flyttat in en ny tjej i huset, träffade henne i porten, och hon pratade om nånting i tio minuter men jag hörde inte ett ord för jag ville bara ta ett steg framåt och kyssa henne :crash
Såå jävla vacker....

Do it!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
"Det visade sig att kvinnan var berusad" Inga förutfattade meningar om kvinnors körkunskaper där inte.:lol

Vilken tur att dom stoppade henne för en stickprovskontroll trots att hon betedde sig fullständigt normalt... (för en kvinna då)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
När jag svängde upp på motortrafikleden på väg hem från jobbet nyss så kollade jag på bilarna vid rödljuset, inget med blåblinkig takramp så jag svängde ut och drog på lite grand. Håller väl lite mer än skyltarna, kommer ifatt en bil och som sig bör kollar jag backspegeln och vrider på huvudet och ser att en av biljävlarna som stod vid korsningen med rött när jag drog iväg har knappat in. Ligger fortfarande rätt långt bak så jag gör en flygande omkörning och släpper av till 100 framför bilen jag nyss körde om (som bara håller runt 70 på 90vägen ändå).
Bilen bakifrån kommer ifatt riktigt jävla snabbt (Varpå jag släpper av ner till lagstadgad hastighet och håller det resten av tiden) och följer efter mig när jag svänger av motortrafikleden och vid första bästa busshållsplats blinkar det till lite blått bakifrån (inte helt överraskande...) så jag svänger in och stannar. Ut ur bilen kommer en arg polis. Går fram till mig och ber om körkortet och säger
P:"Jaha, det gick fort det där!"
J:"Jaså? hur fort gick det då?" (Erkänn aldrig!)
P:"Det vet du lika väl som jag."
J:"Det gick väl i en sådär 90..."
P:"Nejdu! Det gick i minst 130!"
J:"Det kan jag väl aldrig tro!"
...
Ett tag till, och en polis som blir mer och mer frustrerad (måste ha missat att få min hastighet) så undrar jag lite försynt om det är okej att jag åker hem eftersom att jag börjar bli hungrig, även om det varit en trevlig pratstund.
Jag tror att jag får ta och hålla mig till hastighetsbegränsingen häromkring i sommar, med tanke på hans ansiktsuttryck när jag sa det... >.<

Men hem kom jag utan mer än en tillsägelse.

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...