Vad fick dig att le idag?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jerker fick mig att le idag. Jag fick ställa min hoj i hans garage en vecka när jag var på semester och när jag skulle hämta den ikväll var den putzad som för en nobelfest!! :Bugar:Bugar:Bugar

Åh vad lycklig man blir över såna vänner!! :) Och inte gjorde han det för att vinna nåt på det, utan bara för att han är så himla omtänksam.:krama:krama

Pussypower.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jerker fick mig att le idag. Jag fick ställa min hoj i hans garage en vecka när jag var på semester och när jag skulle hämta den ikväll var den putzad som för en nobelfest!! :Bugar:Bugar:Bugar

Åh vad lycklig man blir över såna vänner!! :) Och inte gjorde han det för att vinna nåt på det, utan bara för att han är så himla omtänksam.:krama:krama

Han planerar alltså inte att göra din vulva disponibel?

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Frågan om inte jag hade kört den helt orginal rakt igenom. Mest bara för att. Inte koll på hur högljutt ett orginalblås är, kanske köpt ett modifierat ett bara för att få lite finare ljud... Och ett rökfärgat kåpglas är inte fel (finns sjukt billigt från Hong-Kong på ebay).
Oavsätt, fin hoj.

Kolla på bladen i min profil. Den hade inte mycket orginal när jag köpte den. Det enda som inte är det nu är micronröret, blinkers och ruta.

Jag ler fortfarande trots 10 timmars inventering på jobbet idag med fortsättning i morgon morgon.. :va

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Motard på gokartbana för första gången. Sjukt kul! Man kan ju nästan ta vilket spår som helst. Testade att drifta litet också. :)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Tack, tack. :)

Grattis Apsnus!!!!!!!

Minimek no2 nu då?

Spanx a lot.

Mja, ska jag köra båge på bana något mer i en tämligen avlägsen framtid så är det nog bra att yngla av sig rejält, så man kan fylla depån med mini-mekar, då, som du vet, farbror själv inte kan meka för fem öre... :gnissla

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA