Izah
Tant Rosa
Min nya hoj levereras på måndag!
Började nytt (riktigt) jobb igår. Så jävla sköna arbetskollegor, arbetsuppgifter och stämning. Taggad som fan och båda är och ska bli riktigt kul. Stimulerande och lite krävande jobb, gött med utmaningar!
Vad blevre för jobb?
Damen på p3 som tyckte att ägg var perfekt mat för att " dom är som hela djur i en sjyst förpackning".
Webbansvarig / Marknadskoordinator på ett ledande företag som sysslar med beslag. Jag sitter som ett smäck där och trivs
Inga delar av jobbet som är direkt nytt för mig, men krävs alltid lite hjärngympa att sätta sig in i ett nytt företag och nytt (CMS-)system osv.
I Varberg?
Ingen risk, tror han flyttat utomsocknes.
Träningen går framåt, kul att redan så tidigt kunna se resultat Det är som att de där gamla musklerna man hade förr bara sovit lite och nu börjar vakna en efter en, allt som behövdes var en rejäl väckarklocka
Därför jag är nyfiken.
Känner folk i branschen.
Jaså, vad jobbar du då med?
Annars brukar det omvända förhållandet till helgjobb vara det vanliga.
Jag jobbar extra som badvakt på ett av Medlyes badanläggningar här i Stockholm Skönt med omväxling från föräldrarledigheten
I Varberg?
Nej, jag är tillbaka i Jönköping numera. *smyger iväg och uppdaterar sin SH-profil*
Äsch va fan, kan likaväl namedroppa lite hehe, Habo Gruppen har jag hamnat på, ligger i.... Habo
(hette Isakssons förr i tiden)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |