Vad fick dig att le idag?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Kärringen på bolaget ville ha leg - ja vägra visa.

Hon glodde på mig som en pedofiltant övertygad om att jag fick dra tomhänt därifrån

Ville dock få ut veckans ranson så jag slängde upp det.

Fick en mördar blick tebax - var lika gammal som hon

End of story

:rofl

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*

Hon glodde på mig som en pedofiltant övertygad om att jag fick dra tomhänt därifrån

End of story

Det här med leg har blivit lite av ett..skämt.

Behöver aldrig visa leg när jag köper snus. Ska jag däremot köpa en redbull då jävlar tar det hus i helvete på kassörn.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

End of story

Menförhelvete, släng upp en bild på babyfacet nu då förfan!:mad: :D

Edit: Idag log jag när jag kollade igenom påsen med gamla fyrverkerier som jag fått av en kollegas pappa (ex-pyrotekniker). Det finns alltifrån större raketer till kinaskott och sånadär små smällare med två snören som man drar i:D Blev riktigt nostalgisk, trots att jag egentligen inte är gammal nog att ha vuxit upp med prylarna:D
Fyrverkerierna är så gamla att det står "åldersgräns: 15 år" på dem, men funkar gör de bevisligen:banana

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha babyface, jag ser helt vanlig ut - som en slusk ala bruce willis eller nått , kanske en ung sån

Däremot kan ja vara ganska fnissig och extremt självsäker så inga brudar vågar dividera med mig för dom blir nervösa , småbrudar o gamla tanter kan limma på mig - mellanåldersbrudar angriper mig omedelbart som en fjortis , antagligen i nödvärn för och inte bli nervösa o stamma bort sig :D

Trots att jag är så gammal - missär:död

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha babyface, jag ser helt vanlig ut - som en slusk ala bruce willis eller nått , kanske en ung sån

Däremot kan ja vara ganska fnissig och extremt självsäker så inga brudar vågar dividera med mig för dom blir nervösa , småbrudar o gamla tanter kan limma på mig - mellanåldersbrudar angriper mig omedelbart som en fjortis , antagligen i nödvärn för och inte bli nervösa o stamma bort sig :D

Trots att jag är så gammal - missär:död

Du säger ju att du är så himla gammal men ändå ser så ung ut att du får visa leg och blir limmad på av fjortisbrudar i tid och otid, jag vill se hur fan du ser ut människa:fakta :D

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Näe:D - men jag ser vanlig ut så det är inget speciellt alls går inte o hitta mig i en folksamling ens.

Spamma Johanssons jet tråd nu istället:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Ladda me blad/rörkrut(från ammunition) istället - blir mer fjong me det.

Försök bara utvärdera så att fjuttekanonens metallhöje pallar den lite snabbare tryckuppbyggnaden och inte splittras:näsblod.

Som liten mongoknatte 8 år ladda man om använda gamla raketmotorer med blad/rörkrut o peta dit en femöres avklippt som tändare i dysan - va smart man var:3freak
Gick väl i en 5 dubbla mängden av det som ligger i .223 - krutet brann ju inte som svartkrut så de small:D

Som fan - men den gick rakt upp säkert 40m - av knallen - inte som en raket - mer som en kula.

Edit:

Norman

Det är bara du som tror på troll , du har levt ett tråkigt liv och alla som haft kul
är trollare,mytomaner och så vidare.

Det finns mycket folk här som inte levt det liv du gjort utan varit med om massa
kul grejer:krama

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ladda me blad/rörkrut(från ammunition) istället - blir mer fjong me det.

Försök bara utvärdera så att fjuttekanonens metallhöje pallar den lite snabbare tryckuppbyggnaden och inte splittras:näsblod.

Som liten mongoknatte 8 år ladda man om använda gamla raketmotorer med blad/rörkrut o peta dit en femöres avklippt som tändare i dysan - va smart man var:3freak
Gick väl i en 5 dubbla mängden av det som ligger i .223 - krutet brann ju inte som svartkrut så de small:D

Som fan - men den gick rakt upp säkert 40m - av knallen - inte som en raket - mer som en kula

Ifall du vet var jag får tag i det så hojta till:)

Den är svarvad ur solid mässing, 6 mm borr och ca en centimeter gods i väggarna (på smalaste ställe, och på vardera sida då) skulle tro att den pallar en del, men har inte hållfasthetsräknat.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Du kan la köpa det vapenaffärer - förr för tusen år sen iaf - nu vet jag inte om man kan köpa det fritt.

Handladdare tjackar det - möjligtvis krävs det vapenlicens numera

Jag snodde hagelpatroner som snorvalp av farsan o splitta höljet me kniv o tog ut smöret.

Va sur han blev när hans antika gömma var styckad:crash

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Inte lätt med bak o fram..satt i främre första klass vagn (som vi pendlare får sitta i men inte i det bakre tågsetet)..Näe det gör du inte sa han..jo det gör jag., Näe det gör du inte ..jo det gör jag..vi har fyra vagnar bakom.blev alldeles tyst o "förlåt du har rätt". Han skämdes så mycket så han kom tillbaka med 100 kr i värdecheckar o en massa kaffepolletter. :krama

Jag är den första att erkänna att jag är blondin men jag är ingen guldfisk :fakta

Köket är förhoppningsvis klart idag :banana

Last edited:

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Städning står på schemat idag inför helgens festligheter, men vädret är så fint att jag tror jag tar ut mina älskare ur garaget och låter dom få lite vårsol. :) (kanske starta speedway'n och sprätta lite grus in på grannens tomt? :banana)

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
Kompade ut kl 14, skyndade hem o fick ihop 6 mil på tripmätaren på hojjen... njuter av en heineken nu o tinar fingrarna lite.. det bästa är att det ska bli fint väder i helgen med :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag och tjejen har varit ihop i ett år idag.

Vi båda glömde av det hela :D

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Åkte förbi lokala lantbruks/maskinåterförsäljaren på vägen hem.
Där det stod massa roliga saker uppställda.

Så imorgon blir det att åka på maskinvisning :)
Kika lite på skogskärra och fyrhjuling.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Letat efter en diff till bilen ett tag nu, bankörning & hilclimbs samt några tusen km sidlängesåka tar ut sin rätt på en bil som gått runt 35tusen mil tvärr. :(
Hittade en billig idag iaf, så slog till direkt, när jag skulle hämta det visade det sig till min stora glädje vara en lammellis också. :tummenupp I skick å nästan gratis, rock än roll! :yoparty

Ledig fredag, så har storstädat och fått ritkig bögputs på lyan.

Och nu sitter man och slappnar av med en cider & en påse tjipps, idag är en bra dag. :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag och tjejen har varit ihop i ett år idag.

Vi båda glömde av det hela :D

Det var en jävla tur för dig det, hade det bara varit du som hade glömt det så hade du sovit på soffan ett par veckor...

Jag träffade mitt ex på nyårsafton, det brukade jag komma ihåg

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...