steffe
"Mannen som talar med whisky"
Man blir ju RK av P-maffian och MP's trafikborgarråd så fort man bara tänker på att åka in till BSC!!Så känner jag IOFS om stockholm också...
Man blir ju RK av P-maffian och MP's trafikborgarråd så fort man bara tänker på att åka in till BSC!!Så känner jag IOFS om stockholm också...
Fick se en utvisning live idag. En liten spinkig hazar eskorterad av tre personer från migrationsverket på samma flyg som jag, till Amsterdam. Misstänker att slutdestinationen är Teheran eller Kabul.
Lite irriterad över att tre myndighetsanställda behövde flyga med samt att det var säkert tio poliser på plats. Antagligen för att skydda mot vänsterextremister. Lär ju kostat multum
- men det är det värt!
Ni skulle varit med. Det var så vackert. Passade på att föreviga ögonblicket.
Uppdatering. Första flyget jag delade med den deporterade ”afghanen” blev försenat så jag missade anslutningsflyget. 9 timmar i Amsterdam blev 11. Sen tappades min resväska bort. Ingen vet var den är. Har varit tvungen att jobba ikapp timmarna jag förlorade, trots att jag fick köpa en ny flygbiljett med senare hemresa så jag har inte ens haft tid att köpa nya underkläder.Mellanlandning för mig också. Ska vidare söderut.
Polispådraget försenade mitt flyg såpass att jag missade mitt anslutningsflyg. 9 timmar på Schiphol istället. Karma?
Jag överlevde men flyget hem blev också försenat.Hang in there Tegel.
Mitt största önskemål om laget ner var HV igen. Fy fan vilka äckliga jävla klappträn till supporters ?????Att Mif klarade av att behålla elitserie platsen i ishockey.
Haha kunde vatt värre , du kunde hamnat i Kabul me snubbenJag överlevde men flyget hem blev också försenat.
”Afghanerna” skickas väl alltid till Iran eftersom det är där de är födda, uppvuxna och bodde innan ”flykten”.Haha kunde vatt värre , du kunde hamnat i Kabul me snubben
Hade iofs inte varit skoj att fastna där heller.
Blev nyfiken och såg att det har förekommit trakasserier och hot av samma personer som inte längre tillhör hv:s supporterklubb.Mitt största önskemål om laget ner var HV igen. Fy fan vilka äckliga jävla klappträn till supporters ?????
Ja, kritiken mot Ebba var inte nådig!Så blev elstödsfrågan lite oväntat MC-relaterad....
Thomas i MC-verkstaden i Lerum, som är förbannad över att hans enskilda firma har fått elstöd och ondgör sig över hur fasen han skall bära sig åt för att bokföra detta, bjuder på dagens asgarv:
"Nu har Kalle dansat färdigt nere vid svarven"
Thomas får inte lämna tillbaka firmans elstöd: ”Svartpengar”
Egenföretagaren Thomas Börjesson är kritisk till att elstöd för privatpersoner även gått till företagare med enskild firma. Nu kan han själv inte betala tillbaka pengarna – trots att han vill. – Jag försökte ringa Försäkringskassan och lämna tillbaka dem. Men det går inte, säger han.www.svt.se
Ja, kritiken mot Ebba var inte nådig!
Och den fick mig också att le idag, en oväntat motorcykelrelaterat nyhetsinslag som förtjänar en bild!
View attachment 482385
Kommentaren om BSA och Lucas vågade jag inte nämna med hänsyn till några känsliga forummedlemmar."Jag tror om Skattemyndigheten får reda på det så är de nog liiite intresserade av det."
Tror minsann han har sammanfattat de senaste trådarna här i forumet på tanken också.
View attachment 482396
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |