Vad fick dig att le idag?

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Fick se en utvisning live idag. En liten spinkig hazar eskorterad av tre personer från migrationsverket på samma flyg som jag, till Amsterdam. Misstänker att slutdestinationen är Teheran eller Kabul.

Lite irriterad över att tre myndighetsanställda behövde flyga med samt att det var säkert tio poliser på plats. Antagligen för att skydda mot vänsterextremister. Lär ju kostat multum
- men det är det värt!

Ni skulle varit med. Det var så vackert. Passade på att föreviga ögonblicket.
Mellanlandning för mig också. Ska vidare söderut.

Polispådraget försenade mitt flyg såpass att jag missade mitt anslutningsflyg. 9 timmar på Schiphol istället. Karma?
Uppdatering. Första flyget jag delade med den deporterade ”afghanen” blev försenat så jag missade anslutningsflyget. 9 timmar i Amsterdam blev 11. Sen tappades min resväska bort. Ingen vet var den är. Har varit tvungen att jobba ikapp timmarna jag förlorade, trots att jag fick köpa en ny flygbiljett med senare hemresa så jag har inte ens haft tid att köpa nya underkläder.

Så går det när man gottar sig i andras deportation. Jag är trött och mina strumpor luktar satan. Fick ett hål i plånboken av den tillkommande flygbiljetten. Karma deluxe.

Det var värt det och jag vill inte göra något ogjort. Om ni inte hör av mig imorgon så har planet störtat.

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Mitt största önskemål om laget ner var HV igen. Fy fan vilka äckliga jävla klappträn till supporters ?????
Blev nyfiken och såg att det har förekommit trakasserier och hot av samma personer som inte längre tillhör hv:s supporterklubb.
Sport drar fram dåligt beteende hos vissa som känner sig trygga i stora sällskap.

Raderad medlem 51742

Guest
Så blev elstödsfrågan lite oväntat MC-relaterad....

Thomas i MC-verkstaden i Lerum, som är förbannad över att hans enskilda firma har fått elstöd och ondgör sig över hur fasen han skall bära sig åt för att bokföra detta, bjuder på dagens asgarv:
"Nu har Kalle dansat färdigt nere vid svarven" :ROFLMAO: :rofl

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Så blev elstödsfrågan lite oväntat MC-relaterad....

Thomas i MC-verkstaden i Lerum, som är förbannad över att hans enskilda firma har fått elstöd och ondgör sig över hur fasen han skall bära sig åt för att bokföra detta, bjuder på dagens asgarv:
"Nu har Kalle dansat färdigt nere vid svarven" :ROFLMAO: :rofl

Ja, kritiken mot Ebba var inte nådig! :hihi
Och den fick mig också att le idag, en oväntat motorcykelrelaterat nyhetsinslag som förtjänar en bild! :krama

1680029599167.png

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
"Jag tror om Skattemyndigheten får reda på det så är de nog liiite intresserade av det." :ROFLMAO:

Tror minsann han har sammanfattat de senaste trådarna här i forumet på tanken också.

View attachment 482396
Kommentaren om BSA och Lucas vågade jag inte nämna med hänsyn till några känsliga forummedlemmar. :rodnar
Så du fick mig att le ännu en gång!:):Bugar:krama

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Naturen är fantastisk.

Tysklands bästa kvinnliga stavhoppare blev man och slutade tävla, enligt egen uppgift "för att jag saknar muskelmassan och benstrukturen för att kunna tävla som man":

15276927958585_1300x0.jpg

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...