Resultatet av att naturen i allmänhet och skogen i synnerhet tycks läskig för den moderna människan. Att inte se skillnaden på björk och gran till exempel.Den som inte ser upp riskerar att köpa oäkta björkved, men hos OK kan man vara säker på att det är äkta och inget annat!
View attachment 507175
Så.. 1kg björk kostar 6kr och innehåller 5kWh medan 1kg bensin blir 1.2kWh? Vet vad jag väljer vid pumpen nästa gång!Den som inte ser upp riskerar att köpa oäkta björkved, men hos OK kan man vara säker på att det är äkta och inget annat!
Gengas! Elda med björk.Så.. 1kg björk kostar 6kr och innehåller 5kWh medan 1kg bensin blir 1.2kWh? Vet vad jag väljer vid pumpen nästa gång!
Enligt ChatGPT:Så.. 1kg björk kostar 6kr och innehåller 5kWh medan 1kg bensin blir 1.2kWh? Vet vad jag väljer vid pumpen nästa gång!
Så.. 1kg björk kostar 6kr och innehåller 5kWh medan 1kg bensin blir 1.2kWh? Vet vad jag väljer vid pumpen nästa gång!
Elflyg, ska det vara lufttaxi till Arlanda då?https://www.dn.se/sverige/l-det-behovs-en-ny-elflygplats-i-sodra-stockholm/
(L) Politiker i Haninge och Huddinge vill ha en ny elflygplats i södra Stockholms län. Arlanda ligger för långt bort, anser de.
Har Liberalerna blivit ett parti för ????? ?. I Göteborg vill (L) bygga tunnelbana i Lera.
Har du någon extender. Tänkte sätta plejd även i garaget men vet inte om jag når ut dit då det är 25 meter från huset.All belysning hemma, både inne och ute, är ansluten till Plejd och/eller rörelsesensorer.
Så jäkla bekvämt.
Den som inte ser upp riskerar att köpa oäkta björkved, men hos OK kan man vara säker på att det är äkta och inget annat!
Har inte behov av extender hemma. Har så jävla många att de täcker upp varandra. (Nästan 30 st enheter i radhuset)Har du någon extender. Tänkte sätta plejd även i garaget men vet inte om jag når ut dit då det är 25 meter från huset.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|