- Det enda goa LS har fått fram var "Sweet home Alabama". Bara så du vetGick engagerat fullt ut på luftgitarr till solot i Free Bird i köket.
Övriga i hushållet=
Citymail finns kvar.Mm kommer ihåg, dom flytta in i en barndomskompis farsas gamla lokaler. Vi vare där o härja som fjunisar vill jag minnas. Var säkert några år men dom försvann sen = inte länge i postsammanhang, kanske inte håller på längre?
Njae. Kan tycka att det finns fler...- Det enda goa LS har fått fram var "Sweet home Alabama". Bara så du vet
- Inte tillräckligt rockig för min smak, men säkert en bra låt musikaliskt sett.Njae. Kan tycka att det finns fler...
Shitty mail och Bring (away) har väl blivit samma bolag som ägs av Norska postväsendet (ormigt namn på norska verk)Citymail finns kvar.
Ni som vet vad det är. Coolt asså View attachment 508047
- Äh kom ut ur Falloutgarderoben nu, din lille gynnareDet där är en "PipBoy", och jag har absolut ingen relation till Fallout men visste det ändå
- Äh kom ut ur Falloutgarderoben nu, din lille gynnare
Ganska naturligt när det är kvinnan som är den partner som vanligen söker skilsmässa.
Jag brukar vara väldigt öppen för andras åsikter om musik och tycker egentligen inte att man kan säga att någon tycker fel eftersom det handlar om känslor och personliga preferenser, men i det här fallet har du fel. Bara så du vet.- Det enda goa LS har fått fram var "Sweet home Alabama". Bara så du vet
Kina har statligt subventionerad frakt för att främja export.Ja man undrar vad kineserna betalar för frakten? Dom måste ha ett jävla bra avtal med Postnord.
PG var väl typ 83 när han blev pappa igen. Bird got nothing on PG.View attachment 508053
Världens äldsta fågel Wisdom ska få ungar igen
74 är väl ingen ålder för en fågel. Laysanalbatrossen Wisdom väntar nämligen ungar igen. Hon är världens äldsta kända vilda fågel och har överlevt artens medellivslängd med över 30 år. I årtionden har hon återvänt till Midwayöarna nära Hawaii för att häcka tillsammans med sin partner. Han har...www.svd.seWisdom (albatross) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |