Mr B skrev:Hur gör en helikopter om den vill stanna någon ? Blå/ljus ? Stoppspade ? Haha ...
Svårt att åka dit för smitning när en helikopter åker efter väl ? Eller ?
Dom plockar fram tjänstevapnet & skjuter dig i ryggen...
Mr B skrev:Hur gör en helikopter om den vill stanna någon ? Blå/ljus ? Stoppspade ? Haha ...
Svårt att åka dit för smitning när en helikopter åker efter väl ? Eller ?
maverick_750rr skrev:
Tufft är det att kunna ha sin motorcykel i sitt eget namn, stå själv för försäkringen och inneha viljan att lära sig köra sin maskin
maverick_750rr skrev:Du postar alltid så fantastiska inlägg
Där finns nånting bakom din ton som gör att du hamnar i fjortiskategorin, men jag känner ju inte dig.
Påstår du på allvar att du tycker killen som springer svettig inne på McDonk för att gömma sig är en "tuffing"?
Tufft är det att kunna ha sin motorcykel i sitt eget namn, stå själv för försäkringen och inneha viljan att lära sig köra sin maskin
90% av de nya körkortsinnehavarna jag träffar i 25-årsåldern kan redan allting efter att ha gränslat "pappas" hoj i en kvart. De snackar om hur seg den är, hur sakta det går och ghostriders svarta motorcykel drar alla så en sån sparar de till...... Dess personer skrämmer mig, var inte en sån.
750RR
maverick_750rr skrev:Du postar alltid så fantastiska inlägg
Där finns nånting bakom din ton som gör att du hamnar i fjortiskategorin, men jag känner ju inte dig.
Påstår du på allvar att du tycker killen som springer svettig inne på McDonk för att gömma sig är en "tuffing"?
90% av de nya körkortsinnehavarna jag träffar i 25-årsåldern kan redan allting efter att ha gränslat "pappas" hoj i en kvart. De snackar om hur seg den är, hur sakta det går och ghostriders svarta motorcykel drar alla så en sån sparar de till...... Dess personer skrämmer mig, var inte en sån.
750RR
KrilleYZF R1 skrev:och gör 12oklock-stoppies för d går väl inte med din hoj..eller..
bmwjohan skrev:det måste väl ändå vara helt omöjligt att göra?
eller är det någon som lyckats med det?
bmwjohan skrev:jag är dubbelt så gammal som en fjortis.. fast kanske inte mognadsmässigt
det kan väl ha varit hans egen motorcykel som han försäkrat själv och allt. han ville nog också lära sig köra sin egen maskin eftersom dom rejsade och körde bakhjul och sånt. det är väl att lära sig köra sin egen maskin.
jag tycker att det är härligt med folk som verkligen kämpar in i det sista med att försöka ta sig undan trafikpolisens långa arm. beundransvärt
KrilleYZF R1 skrev:Löjligt sagt.
Är d coolt att ha sin hoj i sitt namn?? Ha ha!!
-Varför det? Mår du BÄTTRE än alla andra här inne och ute på vägarna för DIN hoj står på DIG? Det var det löjligaste jag läst på riktigt länge.
Du är nog bara avundsjuk för att inte du har råd med en RIKTIG hoj och försäkringspremien som medföljer, därför retas du över en 25-åring som kör på bakhjulet som en kung med en ny GSXR 1000 som gått 80 mil och gör 12oklock-stoppies för d går väl inte med din hoj..eller..
Jag är helt säker på att hälften av mc-folket som kör på buskiga intruders eller sporthojar av årsmodell 1982 skulle ge bort sin högra hand för en riktig r-hoj, men alla kan ju inte ha råd ellerhur?
Men man är väl knarkhandlare i dina ögon om man har råd med en sån + råd att försäkra den i SITT egna namn vid 25 års ålder .
maverick_750rr skrev:Hur länge har du varit aktiv här?
Vet du vad jag har för motorcyklAR?
Du känner inte mig bevisligen och med tanke på ord som "nog och "eller" så visar du din stora osäkerhet. Helt ok.
Min hoj är det mer klös i än din massproducerade literhoj om du känner att du inte visste det.
Jag kallar inte dig knarkhandlare - jag är 22 och har ett antal hojar i mitt namn och betalar mycket pengar för dem. Jag säljer inte knark
Du verkar ha svårt att förstå att den så kallade tuffheten i att ha sin egen båge i sitt eget namn...... Det kommer ta dig ett bra tag innan du kommer till insikt om detta och under tiden ska inte jag slösa tid på att berätta varför det anses tufft - du kommer inte att ta åt dig i vilket fall som helst. Ledtråd: Göra rätt för sig själv? och sen på den vägen....
Du gick bet
750RR
bmwjohan skrev:det måste väl ändå vara helt omöjligt att göra?
eller är det någon som lyckats med det?
KrilleYZF R1 skrev:Löjligt sagt.
Är d coolt att ha sin hoj i sitt namn?? Ha ha!!
-Varför det? Mår du BÄTTRE än alla andra här inne och ute på vägarna för DIN hoj står på DIG? Det var det löjligaste jag läst på riktigt länge.
Du är nog bara avundsjuk för att inte du har råd med en RIKTIG hoj och försäkringspremien som medföljer, därför retas du över en 25-åring som kör på bakhjulet som en kung med en ny GSXR 1000 som gått 80 mil och gör 12oklock-stoppies för d går väl inte med din hoj..eller..
Jag är helt säker på att hälften av mc-folket som kör på buskiga intruders eller sporthojar av årsmodell 1982 skulle ge bort sin högra hand för en riktig r-hoj, men alla kan ju inte ha råd ellerhur?
Men man är väl knarkhandlare i dina ögon om man har råd med en sån + råd att försäkra den i SITT egna namn vid 25 års ålder .
jag tycker att det är härligt med folk som verkligen kämpar in i det sista med att försöka ta sig undan trafikpolisens långa arm. beundransvärt
CalleE skrev:Ja! För alla regelverk och förordningar är ju dåliga och ett sätt för kommunister/fascister att uttrycka sitt perverterade maktmissbruk över oss skattebetalare?
Speciellt de som säger att man ska åka sansat inne i städer, det är ju ENBART för att ge stuntare på motorcyklar böter som det finns regler...
Du har aldrig tänkt på att det är F-A-R-L-I-G-T att göra sådana saker?
Någon annan med konstiga idéer om verkligheten:
Skulle gladeligen äga en egen ZXR750 som förstahoj för att träna på, för jag har inte kört båge på 4 år och behöver således ingen R1 som potensförlängare, speciellt inte skenförsäkrad... Behöver nått snällt att öva på, och en ZXR750 är nog i överkant...
Trist att vissa inte fattar den bistra sanningen, men någon dag kommer den ifatt er också. Hoppas magplasket inte gör för ont...
TLRR skrev:Du kan ju defenetivt räkna med en rejäl utredning när väl olyckan är framme,när du t,o,m erkänner att du skenförsäkrar.Du tror inte att försäkringsbolagen är inne och läser här?.Sen kan du nog inte räkna med ett varmt bemötande när du åker snålskjuts på andras försäkringar.
CalleE skrev:Ja! För alla regelverk och förordningar är ju dåliga och ett sätt för kommunister/fascister att uttrycka sitt perverterade maktmissbruk över oss skattebetalare?
Speciellt de som säger att man ska åka sansat inne i städer, det är ju ENBART för att ge stuntare på motorcyklar böter som det finns regler...
Du har aldrig tänkt på att det är F-A-R-L-I-G-T att göra sådana saker?
Nej visst nej, jag glömde vem som skrev det, jag har redan noterat den mentala nivån och eftertänksamheten hos vissa här.
Någon annan med konstiga idéer om verkligheten:
Skulle gladeligen äga en egen ZXR750 som förstahoj för att träna på, för jag har inte kört båge på 4 år och behöver således ingen R1 som potensförlängare, speciellt inte skenförsäkrad... Behöver nått snällt att öva på, och en ZXR750 är nog i överkant...
Trist att vissa inte fattar den bistra sanningen, men någon dag kommer den ifatt er också. Hoppas magplasket inte gör för ont...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|