bmwjohan skrev:
är det fortfarande ingen som kan berätta vad vansinnesföraren fick för straff?
Han fick skaka galler.
bmwjohan skrev:
är det fortfarande ingen som kan berätta vad vansinnesföraren fick för straff?
Gustav1 skrev:Han fick skaka galler.
KalleBalik skrev:Snubben som den här tråden handlade om i början fick bära fotboja i en måndad eller två, hade kontakt med honom när det där hände.
bmwjohan skrev:...sen finns det tex en del rakor på 50 vägar där det inte finns någon risk för att någon ska kunna komma ut ivägen för en. där kan man väl smiska upp i 160 för att sedan bromsa snabb igen utan att det är någon fara. allt handlar om hur det ser ut runtom vägen.
bmwjohan skrev:känns inte helt omöjligt att man själv skulle kunna hamna i samma situation någon gång i framtiden.
KrilleYZF R1 skrev:Nix, gick inte bet. Du mår helt enkelt dåligt för att inte du har en massproducerad literhoj. Och vad vill du jämföra..kuklängden? Vad vi har för bilar? Eller Vem som har snyggare brud? Frågan är hur gammal du är. Du skriver 22, men det märks upendarligen inte ALLS. Fy fann vad du mår dåligt! Sök Hjälp.
En grym affärsidé för dig kanske vore att trycka upp t-shirts med texten: Jag gör rätt för mig, därför kan jag stå för min egna motorcykel!
MUUUAAAHAAAHAA!!!
-Du kommer sälja dem på löpandeband!
Robban_C skrev:(Mav: no hard feelings??)
maverick_750rr skrev:Känner inget hårt
KrilleYZF R1 skrev:Men valet mellan att betala 64600:-/ år och 6900:-/år är inte svårt för någon här inne misstänkr jag.
Alla hade tagit chansen utan att tveka ett ögonblick.
moroder skrev:Hur kan man va så modig att man försöka dra ifrån en helikopter...
Suki skrev:Det billigast av allt måste ju ändå vara å inte försäkra alls eller ? kanske är dyrt det med.......
tycker att det är dags för trafikpoliserna att få smaka lite nederlag... som när ghostrider är i farten tex. han dominerar.
känns inte helt omöjligt att man själv skulle kunna hamna i samma situation någon gång i framtiden.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|