jag tycker denna bilden är passande ifall nu R1Lillen skulle ge ett svar här..
var bara frågan om 1500kr men åndå! Jodå regnummer hade vi men när hojen inte stog reggad på säljaren och ägaren inte hade en "aning" om vad vi pratade om så orkade vi inte riva mer i den saken! Tyvär var inte jag med vid tillfället då handpenningen betalades, hade jag varit det så hade förloppet på affären varit anorlunda... Men tjejen kommer nog alödrig mer att missa sådana simpla grundregler som att ta ordentligt ID samt att skriva kvitto även på handpenning Så går det när man är en liten godtrogen och naiv flickaMåste bara fråga...hur mkt la hon i handpenning???
oavsett summa så hade ja lagt ner mkt tid för o hitta fanskapet o lärt honom att man inte blåser folk!!! ni hade väll ett regnr på hojen??
29 gamla år är väl inte så ungt?
Det är asungt, så ungt så det bara kan bli, , inte gammalt, precis som 30 så är det ungt, UNGT!!!
*Så, nu kan nu fortsätta med partytråden *
Jasså? Det kan inte jag räkna ut så lätt, dela gärna med dig av dina beräkningar.Märkligt att tråden lever med tanke på alla de grova personliga påhoppen.Dom sk Tony Meijer trådarna plockades ner illa kvickt.
Men varför det är så kan man ganska lätt räkna ut
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |